Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

01 Mai 2025

portal

portal

 

Important
 
 

 

 

 

sageata

Anunţ privind programul de lucru cu publicul 

29 aprilie 2025

Vă informăm că, în perioada 01 - 02 mai 2025, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale nu vor avea program de lucru.*

*Conform Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit căreia ziua de 01 mai 2025 este zi de sărbătoare legală în care nu se lucrează, și potrivit Hotărârii Guvernului României nr. 2/10.01.2025, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 19/13.01.2025, care stipulează că ziua de 02 mai 2025 este zi liberă pentru personalul din sistemul bugetar.”

 

sageata Situaţii statistice martie 2025
23 aprilie 2025
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 martie 2025 … află mai multe

 

sageata Situaţii statistice februarie 2025
23 aprilie 2025
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 28 februarie 2025 … află mai multe

 

sageata

Anunț privind ORCT Mehedinți

01 aprilie 2025

Vă informăm că, începând cu data de 01 aprilie 2025, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mehedinți îşi desfășoară activitatea într-un nou sediu, la adresa: Drobeta – Turnu Severin, Complex Decebal, Strada Horia nr.12, et. 3. Menţionăm că celelalte date de contact ale ORCT Mehedinți rămân neschimbate, respectiv: Tel.:+40252311246, +40252312776, e-mail: orcmh@mh.onrc.ro

 

sageata

Informare privind termenul de actualizare a obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3

25 martie 2025

Termenul de actualizare a obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3 (versiune actualizată a Clasificării Activităților din Economia Națională, aprobată prin Ordinul Președintelui Institutului Național de Statistică nr. 377/17.04.2024) este de 18 luni de la data de 25 martie 2025, data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257/25.03.2025 a Hotărârii Guvernului nr.284/20.03.2025* pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 656/1997 privind aprobarea Clasificării activităților din economia națională – CAEN.
În perioada de implementare de 18 luni, în relația cu autoritățile și instituțiile publice, sunt recunoscute și acceptate atât versiunea revizuită a CAEN, cât și cea precedentă. De asemenea, ambele versiuni sunt recunoscute și acceptate și în relația cu alte persoane fizice sau juridice.

* Hotărârea Guvernului nr.284/20.03.2025 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 656/1997 privind aprobarea Clasificării activităților din economia națională – CAEN publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257/25.03.2025   ... 

 

sageata

ANUNȚ privind Biroul Teritorial Rădăuți

14 martie 2025

Activitatea Biroului Teritorial Rădăuți (Oficiul registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava) se desfăşoară de două ori pe săptămână, respectiv în zilele de miercuri și joi, iar programul de lucru cu publicul la ghişeu se desfăşoară în intervalul orar 9:00 - 13:00.

 

sageata

INFORMARE privind actualizarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII

5 februarie 2025

Vă informăm că tarifele pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII, au fost actualizate prin Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 3/03.02.2025 privind modificarea anexei la Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 8/2024 privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII.*
Actele primite și înregistrate la oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale:

• până la data de 04.02.2025 (inclusiv) vor fi transmise spre publicare la Regia Autonomă Monitorul Oficial cu aplicarea tarifului de publicare în vigoare până la această dată;

• începând cu data de 05.02.2025 vor fi transmise spre publicare la Regia Autonomă Monitorul Oficial cu aplicarea tarifelor în vigoare începând cu data de 05.02.2025.

Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 3/03.02.2025 privind modificarea anexei la Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 8/2024 privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 104/04.02.2025   ...

 

sageata

INFORMARE privind categoriile de persoane care pot semna și depune cereri de înmatriculare sau înregistrare în registrul comerțului

5 februarie 2025

Înregistrarea și depunerea documentelor la registrul comerțului poate fi realizată exclusiv de categoriile de persoane expres prevăzute de Legea nr. 265/2022*, respectiv de reprezentantul legal al profesionistului, de împuternicitul acestuia în baza unei procuri speciale sau generale autentice, de avocatul împuternicit prin împuternicire avocațială ori de oricare dintre asociații, acționarii sau membrii profesioniștilor.
Prin împuternicit se înțelege consilierul juridic salariat al persoanei juridice, persoanei fizice autorizate, întreprinderii individuale sau întreprinderii familiale, avocatul împuternicit cu împuternicire avocațială, persoana împuternicită cu procură specială sau generală, în formă autentică, să semneze şi/sau să depună cereri în numele persoanei fizice sau juridice, alte persoane fizice salariate ale persoanei juridice, persoanei fizice autorizate, întreprinderii individuale sau întreprinderii familiale, împuternicite pentru depunerea de cereri sau pentru ridicarea de documente la/de la registrul comerțului (conform art. 3 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 265/2022).
Astfel, Legea nr. 265/2022 este actul normativ care reglementează competențele și procedurile privind înregistrarea în registrul comerțului și care nu prevede posibilitatea ca experții contabili să asiste/reprezinte un beneficiar ori client în relația cu oficiile registrului comerțului în vederea efectuării serviciilor profesionale.
* Legea nr. 265/2022 privind registrul comerțului şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative cu incidenţă asupra înregistrării în registrul comerţului, înregistrarea și depunerea documentelor la registrul comerțului, cu modificările și completările ulterioare.

 

sageata

Informare: Informații referitoare la înregistrarea mențiunii privind actualizarea obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3

31 decembrie 2024

În Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1323/30.12.2024, a fost publicat Ordinul ministrului justiției nr. 2938/C/2024, care are ca scop sprijinirea mediului de afaceri prin simplificarea procesului de actualizare a obiectului de activitate, în conformitate cu CAEN Rev. 3, obligația actualizării fiind prevăzută de Ordinul INS nr. 377/2024, privind actualizarea obiectului de activitate, aplicabil începând cu data de 1 ianuarie 2025.
În contextul obligației de actualizare a obiectului de activitate, la nivelul ONRC a fost stabilită procedura necesară pentru implementarea actualizării, asigurându-se conformitatea cu noile reglementări.
Astfel, începând cu 1 ianuarie 2025, profesioniștii completează Cererea de înregistrare în registrul comerțului (original) – (formularul actualizat va fi disponibil începând cu 01.01.2025), în care precizează obiectul principal de activitate conform CAEN Rev. 3. Cererea de înregistrare în registrul comerțului se depune prin intermediul portalului de servicii on-line, la ghișeu sau prin transmitere prin intermediul serviciilor de poştă/curierat și se soluționează de către registratorul de registrul comerțului. În acest sens:
 persoanele juridice în situația în care:

  • procedează doar la actualizarea obiectului de activitate, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2a) la secțiunea V ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului” pct. 8 „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, fără a fi necesar a depune alte documente, cu excepția dovezii privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original), dacă este cazul;

 

  • odată cu actualizarea obiectului de activitate solicită înregistrarea unei/unor alte/altor mențiuni în registrul comerțului, la secțiunea V ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului” din cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2a) completează pct. 8 „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3” și pct.4 ”înscriere mențiuni pentru firma...” cu bifarea casetei corespunzătoare modificării/modificărilor de la pct. 4.1, 4.2 sau 4.3, după caz, cu precizarea că documentele depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3 (ghidurile privind documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);
  • actualizarea obiectului de activitate implică detalierea sau agregarea claselor CAEN, astfel cum sunt descrise în tabelul de corespondență, la secțiunea V ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului” din cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2a) completează pct. 8 „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3” și pct.4 ”înscriere mențiuni pentru firma...”  cu bifarea la pct. 4.1 ” acte și fapte pentru care legea prevede obligația înscrierii” a casetei  ”modificare obiect de activitate”, cu precizarea că documentele, depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3; (ghidurile privind documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);

 persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile individuale (II) și întreprinderile familiale (IF) în situația în care:

  • procedează doar la actualizarea obiectului de activitate, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2b) la secțiunea dedicată de la pct. VII - „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, fără a fi necesar a depune alte documente, cu excepția, dovezii privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original), dacă este cazul;
  • odată cu actualizarea obiectului de activitate solicită înregistrarea unei alte mențiuni în registrul comerțului, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2b), atât la secțiunea dedicată de la pct. VII - „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, cât şi la Secțiunea VI ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului, ...” prin bifarea corespunzătoare a casetei pct. 2.1, 2.2 sau 2.3, după caz, cu precizarea că documentele depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3 (informații referitoare la documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);
  • actualizarea obiectului de activitate implică detalierea sau agregarea claselor CAEN, astfel cum sunt descrise în tabelul de corespondență, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2b) la secțiunea de la pct. VII „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, prin bifarea casetelor ”modificare” și ”actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, cu precizarea că documentele, depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3 (ghidurile privind documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);

În toate cazurile care implică actualizarea obiectului de activitate, oficiul registrului comerțului emite, cu titlu gratuit, un nou certificat de înregistrare, precum şi informații punctuale la zi din registrul comerțului.
Pentru cererile înregistrate anterior datei de 31 decembrie 2024, inclusiv, și care au depuse în susținere documente întocmite conform CAEN Rev. 2, rămân aplicabile dispozițiile Ordinului INS nr. 337/20.04.2007 privind actualizarea Clasificării activităților din economia națională – CAEN Rev.2 și se vor soluționa ca atare, chiar dacă termenul de soluționare este stabilit după data de 1 ianuarie 2025, actualizarea obiectului de activitate conform noii clasificări CAEN Rev. 3 se va putea face ulterior și va impune depunerea unei noi cereri, care să reflecte modificările necesare conform acestei clasificări. Această situație nu limitează dreptul solicitantului ca, până la termenul de soluționare, să depună, în completarea cererii inițiale, documentele întocmite conform CAEN Rev. 3 și să efectueze completarea secțiunii dedicate actualizării obiectului de activitate.
Certificatele de înregistrare şi certificatele constatatoare emise, de oficiile registrului comerțului, anterior datei de 01.01.2025, ca urmare a înregistrării datelor din declarația-tip pe propria răspundere privind autorizarea funcționării sau desfășurării activității, rămân valabile până la data actualizării obiectului de activitate, potrivit prezentului ordin.
Pe pagina oficială (https://insse.ro/cms/ro/caen) Institutul Național de Statistică a publicat, pentru a fi consultate în vederea încadrării corecte a activității economice, structura completă a CAEN Rev.3 (link), precum și tabelul de corespondență CAEN Rev.2 - CAEN Rev.3 (link).
Notă:

  1. În cadrul actualizării obiectului de activitate conform CAEN Rev.3, persoanele fizice autorizate (PFA) vor putea înregistra un număr maxim de 5 clase de activități conform codului CAEN, iar întreprinderile individuale vor putea înregistra un număr maxim de 10 clase de activități conform codului CAEN. Aceste limite sunt stabilite în conformitate cu dispozițiile art. 16 alin. (1) , respectiv art. 24 alin. (1) din OUG nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Pentru cererile depuse prin portalul de servicii online, în cazul în care se procedează doar la actualizarea obiectului de activitate conform noii clasificări CAEN Rev. 3, se va utiliza fluxul suplimentar simplificat dedicat acestei operațiuni.

 



 
 

sageata

Informare privind modalitatea de raportare a informațiilor referitoare la impozitul pe profit potrivit Directivei (UE) 2021/2101, prevederi transpuse – pentru operatorii economici – prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 2048/2022 privind completarea reglementărilor contabile aplicabile operatorilor economici

13 decembrie 2024

Pe site-ul Ministerului Finanțelor a fost publicat un comunicat privind modalitatea de raportare a informațiilor referitoare la impozitul pe profit, conform Ordinului ministrului finanțelor nr. 2048/2022 privind completarea reglementărilor contabile aplicabile operatorilor economici. Acest ordin transpune Directiva (UE) 2021/2101 a Parlamentului European și a Consiliului din 24 noiembrie 2021, care modifică Directiva 2013/34/UE în ceea ce privește prezentarea, de către anumite întreprinderi și sucursale, de informații privind impozitul pe profit - cunoscută și sub denumirea de Directiva CbCR.
Conform comunicatului publicat pe site-ul Ministerului Finanțelor, operatorii economici trebuie să respecte noile cerințe de raportare privind impozitul pe profit, care implică transparență crescută și raportarea pe baza unor modele standardizate.

Potrivit art. 48c alin. (3) și (4) din Directiva contabilă, informațiile referitoare la impozitul pe profit pot fi raportate conform instrucțiunilor de raportare menționate în secțiunea III, părțile B și C din anexa III la Directiva 2011/16/UE a Consiliului din 15 februarie 2011 privind cooperarea administrativă în domeniul fiscal și de abrogare a Directivei 77/799/CEE.
Totodată, comunicatul precizează că până la aplicarea prevederilor Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2024/2952 al Comisiei din 29 noiembrie 2024 de stabilire a unui model comun și a unor formate de raportare electronică pentru aplicarea Directivei 2013/34/UE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește informațiile care trebuie prezentate în rapoartele privind informațiile referitoare la impozitul pe profit, operatorii economici vizați de cerințele de raportare se pot folosi de:

  • instrucțiunile de raportare menționate în secțiunea III, părțile B și C din anexa III la Directiva 2011/16/UE;
  • modelul și formatele prevăzute de Regulamentul (UE) 2024/2952;
  • stabilirea unui format de raportare propriu, cu condiția ca raportul să includă toate informațiile prevăzute de reglementările contabile aplicabile.

Pentru mai multe detalii, precum și pentru accesarea ghidurilor de raportare, puteți consulta site-ul Ministerului Finanțelor la adresa: https://mfinante.gov.ro/agenti-economici - secțiunea Raportare CbCR. 



 
 

sageata

Informații privind aplicabilitatea prevederilor legale privind factura electronică RO-e Factura la nivelul ONRC

02 octombrie 2024

Referitor la prevederile OUG nr. 120/2021 privind administrarea sistemului național RO-e Factura și cele ale Codului Fiscal (Legea nr. 227/2015), vă aducem la cunoștință următoarele aspecte:

  • Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), prin activitatea sa de bază desfășurată ca autoritate publică, emite facturi fără TVA pentru serviciile specifice registrului comerțului, având CUI 14942091. Conform interpretării prevederilor art. 266 și art. 269 alin. (5) din Codul Fiscal, pentru aceste activități, ONRC nu este persoană impozabilă și, prin urmare, nu are obligația de a transmite aceste facturi prin sistemul RO-e Factura. Facturile emise pentru activitățile specifice de registru nu intră sub incidența OUG nr. 120/2021.
  • În ceea ce privește activitățile economice desfășurate de ONRC în afara domeniului specific de registru, care sunt în sfera concurențială și supuse TVA, ONRC este considerată persoană impozabilă în scopuri de TVA. Pentru aceste activități economice, având CUI RO24216886, ONRC are obligația de a transmite facturile prin sistemul RO-e Factura, conform OUG nr. 120/2021. Începând cu data de 1 iulie 2024, ONRC s-a înrolat în acest sistem și transmite facturile cu TVA pentru aceste activități.
 

sageata

Informații privind noul format al numărului de ordine din registrul comerțului

01 octombrie 2024

Prin noul sistem informatic al ONRC s-au implementat o serie de transformări, una dintre acestea fiind implementarea sistemului de alocare a numărului de înregistrare unic, în sensul că numărul de ordine din registrul comerțului se alocă la nivel național o singură dată la înmatriculare și este valabil pe toată durata de viață a profesionistului indiferent unde acesta își va muta sediul social pe teritoriul României. Noul format al numărului de ordine din registrul comerțului este următorul:

      YAAAAXXXXXXJJC

      Y = J/F/C (tipul registrului, indicativul “J” pentru persoanele juridice/ indicativul “F” pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale/ indicativul “C” pentru societățile cooperative)

      AAAA = este anul de înmatriculare al profesionistului

      XXXXXX = numărul de ordine din registrul comerțului  (se completează cu 0 pana la completarea celor 6 cifre) pentru fiecare tip de registru (J, F sau C)

      JJ = cod județ (00 pentru profesioniști înmatriculați după data de 26.07.2024 sau codul județului de la ultimul sediu, pentru profesioniștii înmatriculați anterior datei de 26.07.2024)

      C = cifra de control, suma cifrelor ( ascii aferent J=74/F=70/C=67 +A+A+A+A+X+X+X+X+X+X+J+J) pentru care se aplica modulo 10 (modulo este o operație binară care produce restul împărțirii a două numere întregi a și b, adică a mod b = r , unde r este număr întreg).

Prin urmare, numărul unic de înregistrare în registrul comerțului, pentru profesioniștii înmatriculați anterior datei de 26.07.2024 (data punerii în funcțiune a noului sistem informatic)  se va transforma (conform noului format) pentru toți profesioniștii care vor solicita înregistrarea unor mențiuni (ce modifică denumirea, sediul social/profesional, obiectul principal de activitate sau forma juridică) ce se vor reflecta în datele din documentele emise de Registrul Comerțului.

 

Arhivă: 202520242023202220212020, 2019

Publicitate legală
 
 
sageata Lista cooperativelor agricole, conform prevederilor art. 761 alin. (4) din Legea nr. 566/2004 a cooperației agricole
sageata Publicarea radierilor din oficiu pentru PFA/II conform art. II, alin.(6) din Legea nr. 182/2016
sageata Proiecte fuziune/divizare
sageata Hotarâri judecătorești de dizolvare/numire lichidator/radiere 
(art. 237 Legea 31/1990)
sageata Situații financiare de lichidare
sageata Societăți cu cifra de afaceri care nu depășește 10 milioane lei
sageata Societăți radiate 
(Legea nr. 314/2001)
sageata Societăți radiate 
(art. VI OUG nr. 43/2010)
sageata PF/AF radiate
(art. 39 OUG nr. 44/2008)
sageata 
Publicitate conform Legii nr. 152/2015 
sageata Alte situații


Facilități
 
 
sageata Întreprinzători debutanți
Se acordă persoanelor care nu au mai fost asociați sau acționari într-o întreprindere constituită în Spatiul Economic European și debutează în afaceri ...  află mai multe
sageata Studenți
Facilități acordate studenților care doresc să înființeze o afacere proprie potrivit HG nr. 166/2003. Potrivit prevederilor HG nr. 166/2003, studenții ... află mai multe

 

2009

DOCUMENTAŢII

Legislaţie aplicativă: OUG 34/2006, OUG 30/2006, Legea 337/2006, HG 925/2006, HG 1056/2006, HG 1337/2006, Legea 128/2007, OUG 94/2007, Legea 228/2007.

Cerere de oferte 2009

Documentaţia cererii de ofertă din 16.12.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de publicitate)

Documentaţia cererii de ofertă din 02.12.2009 vizualizare
(servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.11.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de audit extern financiar)

Documentaţia cererii de ofertă din 16.11.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curăţenie ORCT Dâmboviţa)

Documentaţia cererii de ofertă din 13.11.2009 vizualizare
(achiziţie CCTV ptr. ONRC şi ORCT)

Documentaţia cererii de ofertă din 23.10.2009 vizualizare
(achiziţie lucrări electrice ONRC)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.10.2009 vizualizare
(achiziţie sistem de detecţie efracţie şi incendiu ORCT Sălaj)

Documentaţia cererii de ofertă din 19.10.2009 vizualizare
(mutare sediu ORCT Sibiu)

Documentaţia cererii de ofertă din 15.10.2009 vizualizare
(achiziţie tonere)

Documentaţia cererii de ofertă din 12.10.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de întreţinere şi reparaţii la sistemele de monitorizare cu alarmare la efracţie, televiziune cu circuit închis, inclusiv extinderea acestora)

Documentaţia cererii de ofertă din 12.10.2009 vizualizare
(achiziţie distribuţie apă potabilă)

Documentaţia cererii de ofertă din 09.10.2009 vizualizare
(achiziţie facturi şi chitanţe)

Documentaţia cererii de ofertă din 05.10.2009 vizualizare
(achiziţie rafturi metalice)

Documentaţia cererii de ofertă din 29.09.2009 vizualizare
(achiziţie furnituri birou)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.09.2009 vizualizare
(achiziţie lucrări electice)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.09.2009 vizualizare
(achiziţie ştampile ORCT Mureş)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.09.2009 vizualizare
(achiziţie service întreţinere revizii centrale termice şi reautorizarea acestora)

Documentaţia cererii de ofertă din 26.08.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de publicitate)

Documentaţia cererii de ofertă din 31.08.2009 vizualizare
(achiziţie sisteme detecţie şi alarmare)

Documentaţia cererii de ofertă din 27.08.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de publicitate şi promovare pentru ONRC)

Documentaţia cererii de ofertă din 18.08.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de pază umană)

Documentaţia cererii de ofertă din 11.08.2009 vizualizare
(achiziţie servicii reparaţii auto)

Documentaţia cererii de ofertă din 11.08.2009 vizualizare
(achiziţie service centrale termice)

Documentaţia cererii de ofertă din 21.07.2009 vizualizare
(achiziţie servicii transport valori)

Documentaţia cererii de ofertă din 17.07.2009 vizualizare
(achiziţie servicii publicitate)

Documentaţia cererii de ofertă din 15.07.2009 vizualizare
(achiziţie servicii curăţenie ORCT Prahova)

Documentaţia cererii de ofertă din 07.07.2009 vizualizare
(achiziţie service sisteme de monitorizare)

Documentaţia cererii de ofertă din 02.07.2009 vizualizare
(achiziţie tăviţe suprapozabile)

Documentaţia cererii de ofertă din 01.07.2009 vizualizare
(achiziţie servicii întreţinere aer condiţionat)

Documentaţia cererii de ofertă din 30.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii mutare sistem monitorizare ORCT Prahova)

Documentaţia cererii de ofertă din 25.06.2009 vizualizare
(achiziţie hârtie continuă)

Documentaţia cererii de ofertă din 24.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii mutare obiecte inventar ORCT Prahova)

Documentaţia cererii de ofertă din 23.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii reparaţii si zugrăveli ORCT Prahova)

Documentaţia cererii de ofertă din 23.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii revizii centrale termice)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 22.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de transport numerar)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de transport numerar)

Documentaţia cererii de ofertă din 18.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curăţenie ORCT Bihor)

Documentaţia cererii de ofertă din 17.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de colectare gunoi)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 12.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de voce-date)

Documentaţia cererii de ofertă din 15.06.2009 vizualizare
(achiziţie benzină fără plumb)

Documentaţia cererii de ofertă din 12.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de voce-date)

Documentaţia cererii de ofertă din 10.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de service auto)

Documentaţia cererii de ofertă din 05.06.2009 vizualizare
(achiziţie etichete şi furnituri birou)

Documentaţia cererii de ofertă din 05.06.2009 vizualizare
(achiziţie furnituri birou)

Clarificarea 4 - documentaţie cerere de ofertă din 03.06.2009 vizualizare
(achiziţie ştampile)

Clarificarea 3 - documentaţie cerere de ofertă din 03.06.2009 vizualizare
(achiziţie ştampile)

Clarificarea 2 - documentaţie cerere de oferta din 03.06.2009 vizualizare
(achiziţie ştampile)

Clarificarea 1 - documentaţie cerere de ofertă din 03.06.2009 vizualizare
(achiziţie ştampile)

Documentaţia cererii de ofertă din 03.06.2009 vizualizare
(achiziţie ştampile)

Documentaţia cererii de ofertă din 02.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii reparaţii şi întreţinere sisteme răcire cameră servere)

Documentaţia cererii de ofertă din 02.06.2009 vizualizare
(achiziţie servicii suport routere)

Documentaţia cererii de ofertă din 01.06.2009 vizualizare
(achiziţie materiale, scule, dispozitive pentru cablare structurată)

Documentaţia cererii de ofertă din 27.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii întreţinere sisteme răcire servere)

Documentaţia cererii de ofertă din 23.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de întreţinere şi reparaţii la sistemele de monitorizare cu alarmare la efracţie, incendiu şi gaze, inclusiv extinderea acestora)

Documentaţia cererii de ofertă din 23.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de întreţinere şi reparaţii echipamente de climatizare, centrale termice, instalaţii sanitare, termice şi electrice)

Documentaţia cererii de ofertă din 21.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii colectare gunoi)

Documentaţia cererii de ofertă din 16.04.2009 vizualizare
(achiziţie medii de stocare date)

Documentaţia cererii de ofertă din 15.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii întreţinere centrale telefonice)

Documentaţia cererii de ofertă din 09.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de internet mobil)

Documentaţia cererii de ofertă din 09.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de revizie centrale termice)

Documentaţia cererii de ofertă din 08.04.2009 vizualizare
(achiziţie produse curăţenie)

Documentaţia cererii de ofertă din 07.04.2009 vizualizare
(achiziţie formulare de încasare)

Documentaţia cererii de ofertă din 06.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de reparaţii auto)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 01.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curierat)

Documentaţia cererii de ofertă din 01.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curierat)

Documentaţia cererii de ofertă din 31.03.2009 vizualizare
(achiziţie dosare, plicuri)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 30.03.2009 vizualizare
(achiziţie furnituri de birou)

Documentaţia cererii de ofertă din 30.03.2009 vizualizare
(achiziţie furnituri de birou)

Licitaţie deschisă 2009

Documentaţia cererii de ofertă din 17.11.2009 vizualizare
(achiziţie componente şi accesorii pentru servere şi staţii de lucru)

Documentaţia cererii de ofertă din 21.10.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software Adobe)

Documentaţia cererii de ofertă din 20.10.2009 vizualizare
(achiziţie hârtie A4 pentru copiatoare şi imprimante - Licitaţie deschisă cu finalizare electronică)

Documentaţia cererii de ofertă din 16.10.2009 vizualizare
(achiziţie consumabile pentru imprimante)

Documentaţia cererii de ofertă din 09.10.2009 vizualizare
(achiziţie facturi chitanţe şi chitanţe simple)

Documentaţia cererii de ofertă din 21.09.2009 vizualizare
(achiziţie componente şi accesorii pentru echipamente tehnică de calcul)

Documentaţia cererii de ofertă din 28.08.2009 vizualizare
(achiziţie servicii consultanţă management)

Documentaţia cererii de ofertă din 20.08.2009 vizualizare
(achiziţie echipamente tehnică de calcul)

Documentaţia cererii de ofertă din 12.08.2009 vizualizare
(achiziţie consumabile imprimante)

Documentaţia cererii de ofertă din 30.07.2009 vizualizare
(achiziţie tonere copiatoare Xerox)

Documentaţia cererii de ofertă din 27.07.2009 vizualizare
(achiziţie servicii întreţinere echipamente IBM)

Documentaţia cererii de ofertă din 15.07.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curăţenie pentru ORCT Prahova)

Documentaţia cererii de ofertă din 24.06.2009 vizualizare
(achiziţie hârtie copiator A4)

Documentaţia cererii de ofertă din 10.06.2009 vizualizare
(achiziţie suport produse adobe, linux, servere)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.05.2009 vizualizare
(achiziţie consumabile imprimante epson şi lexmark)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 22.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curăţenie)

Documentaţia cererii de ofertă din 22.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de curăţenie)

Documentaţia cererii de ofertă din 21.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de transport valori)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 14.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de pază prin monitorizare şi intervenţii)

Clarificare documentaţie cerere de ofertă din 14.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de pază prin monitorizare şi intervenţii)

Documentaţia cererii de ofertă din 14.04.2009 vizualizare
(achiziţie servicii de pază prin monitorizare şi intervenţii)

Documentaţia cererii de ofertă din 13.04.2009 vizualizare
(achiziţie consumabile pentru imprimante)

Documentaţia cererii de ofertă din 03.04.2009 vizualizare
(achiziţie hârtie copiator)

 

 

Relaţii cu publicul
Contact ONRC – sediul central
Contacte oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
E-mail: onrc@onrc.ro
 
Recom online
Tel.: +40213160817 /18/24 interior 206, 207
E-mail: recom@onrc.ro
 
InfoCert
E-mail: infocert@onrc.ro
 
Mass - Media
E-mail: presa@onrc.ro
 
 
 
Nomenclator CAEN
 
 

CAEN (Clasificarea activităților din economia națională) - reprezintă acronimul utilizat pentru a desemna clasificarea statistică națională a activităților economice din România. 

sageata  Nomenclator CAEN
sageata  Conversie CAEN Rev.2 - CAEN Rev.3
sageata  Corespondență CAEN Rev.2 - CAEN Rev.3
 
OUG nr. 41/2016
nou
 
 
privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată, cu modificări, prin Legea nr 179/2017
- adresa de e-mail pentru primire în format electronic a copiei după cartea de identitate: carteidentitate@onrc.ro
- adrese de e-mail pentru comunicare documente de la alte instituții conform art. 21 alin.2 din OUG nr. 41/2016:
 
În vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale, contribuabilii pot consulta materialele informative elaborate de ANAF, accessând adresa de Internet:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/asistenta_
contribuabili/servicii_oferite_contribuabililor/
ghiduri_curente
 
Jurisdicții necooperante cu risc de spălare
a banilor și/sau de finanțare a terorismului
 
 
 
Informații privind întreprinderile conform Regulamentul (UE) 2018/1724 al Parlamentului European și al Consiliului din 2 octombrie 2018 privind înființarea unui portal digital unic pentru a oferi acces la informații, la proceduri și la servicii de asistență și de soluționare a problemelor - Single Digital Gateway
 
Conturi IBAN
 
 

Tariful legal poate fi achitat în numerar sau cu card bancar la casieriile ORC, precum şi cu
mandat poştal, ordin de plată ... detalii 
 
Contacte autorități publice competente
potrivit art. 123 din Legea nr. 265/2022
 
 
Autorități publice competente privind conformitatea celor declarate potrivit art. 123 din Legea nr. 265/2022 ... află mai multe
 
Certificare SR EN ISO 9001:2015
 
 
 
Egalitate de gen în antreprenoriat
 
 
 
sageata  myportal.onrc.ro   sageata  anaf.ro
sageata  bpi.ro    sageata  monitoruloficial.ro
sageata  portal.just.ro    sageata  Imm.gov.ro
sageata  just.ro    sageata  unbr.ro
sageata  legislatie.just.ro   sageata  uniuneanotarilor.ro
sageata  e-justice.europa.eu    sageata  unpir.ro
sageata  Guv.ro   sageata  ec.europa.eu
     
SOLVIT     
     
Tu Poti Face Lumina
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.