Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

04 Iunie 2020

portal

Reclamație administrativă

În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în legea 544/2001, aceasta poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice. 
Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art.7.

Model de reclamație administrativă pentru situația în care răspunsul nu a fost transmis în termen ( ReadSpeaker model 1)

Model de reclamație administrativă pentru situația în care răspunsul transmis a fost negativ ( ReadSpeaker model 2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până joi între 09.00-11.00 și 12.00-14.00, iar vineri între 08.00-10.00 și 11.00-13.00.