Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

26 Octombrie 2020

portal

2020

ACHIZIȚII PUBLICE  REALIZATE PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PREVĂZUTĂ LA ART. 7 ALIN. (2) DIN LEGEA NR. 98/2016, INIȚIATE DUPĂ DATA DE 26.05.2016 

6) Achiziția serviciilor de actualizare postgaranţie pentru echipamente IBM, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract

5) Achiziţia de materiale de protecție individuală, respectiv măști faciale, mănuși de unică folosință și alcool sanitar pentru ONRC –sediul central și pentru oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru
- Decizie anulare loturi 1-7, 14
- Decizie anulare loturi 8-13
- Comunicare anulare procedura lot 1-7, 14
- Comunicare anulare procedura lot 8-13

4) Achizitia de furnituri de birou si bibliorafturi pentru ONRC sediul central si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru
- Clarificare

3) Achiziția de servicii de tipărire și de livrare formulare specifice registrului comerțului

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
- Formulare
- Raspuns consolidat la solicitarea de clarificari nr. 1
- Anexa nr. 2 - Centralizatorul de preturi - format editabil - Excel

2) Achiziţia de consumabile pentru imprimante - Kyocera Taskalfa (Lot 1), Lexmark (Lot 2)

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract

1) Achiziţia de mape din carton cu șnur pentru arhivare cu livrare la sediul Oficiului Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București

- Anunt de participare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Acord cadru

 

 

 

 
Achiziții publice
 
 
 
  Negociere fără publicare
20192020
 
  Consultarea pieței
2018
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
20122013201420152016
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018, 2020
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019, 2020
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până joi între 09.00-11.00 și 12.00-14.00, iar vineri între 08.00-10.00 și 11.00-13.00.