Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

24 Iunie 2021

portal

2021

ACHIZIȚII PUBLICE  REALIZATE PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PREVĂZUTĂ LA ART. 7 ALIN. (2) DIN LEGEA NR. 98/2016, INIȚIATE DUPĂ DATA DE 26.05.2016 

6) Achiziția de servicii de tipărire și de livrare formulare specifice registrului comerțului

Anunț de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru

5) Achiziţia de furnituri de birou și bibliorafturi pentru ONRC sediul central și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale

Anunț de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru

Format editabil: 

- Draft Acord cadru furnizare furnituri birou si bibliorafturi
- Draft Contract subsecvent furnizare furnituri birou si bibliorafturi
- FORMULARE - FURNITURI DE BIROU
- CAIET DE SARCINI

4) Achiziția de servicii de întreținere și mentenanță, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900 si Kodak i4250 + flatbed pentru sediul central al Oficiului Național al Registrului Comerțului și sediile oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale

- Anunț de participare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Acord cadru

3) Achiziţia de alcool sanitar pentru ONRC – sediul central și pentru oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale – 7 loturi

Anunț de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru

2) Achiziția de servicii de întreținere și mentenanță, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900 si Kodak i4250 + flatbed pentru sediul central al Oficiului Național al Registrului Comerțului și sediile oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale

- Anunț de participare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Acord cadru
Anunț de anulare procedură

1) Achiziția de servicii de întreținere și mentenanță, inclusiv furnizare de piese de schimb pentru scanere Kodak i260 + flatbed, Kodak i620, Kodak i2900 si Kodak i4250 + flatbed pentru sediul central al Oficiului Național al Registrului Comerțului și sediile oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru
- Anunț de anulare procedură

 

 

 

 

 
Achiziții publice
 
 
 
  Negociere fără publicare
20192020
 
  Consultarea pieței
2018
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 20172018201920202021
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
20122013201420152016
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020, 2021
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018, 2020
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019, 2020
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Vă informăm că, în data de 25 iunie 2021, activitatea ORCT Covasna se va desfășura între orele 08:00 - 10:00 ca urmare a relocării activității.      ***      Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până joi între 09.00-11.00 și 12.00-14.00, iar vineri între 08.00-10.00 și 11.00-13.00.