Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

19 Octombrie 2021

portal

2021

ACHIZIȚII PUBLICE CE DEPĂȘESC PRAGUL VALORIC DE LA ART. 7 DIN LEGEA NR. 98/2016, INIȚIATE DUPĂ DATA DE 26.05.2016

 

4) Achiziţionarea serviciilor pentru implementarea sistemului informatic integrat al ONRC integrat și interoperabil pentru proiectul „Sistem electronic integrat al ONRC consolidat şi interoperabil destinat asigurării serviciilor de E – GUVERNARE centrate pe Evenimente de Viaţă (ONRC V2.0)

Anunț de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini - pag. 1 - 159
Caiet de sarcini - pag. 160 - 320
- Caiet de sarcini (editabil)
- Proiect tehnic DC principal
- Proiect tehnic DC secundar
- Anexa 2 - caiet de sarcini
Anexe și Formulare
- Centralizator efort experți cheie activități contract
- Contract servicii
- Aviz pozitiv
Aviz conditionat

3) Achiziţia de servicii de curațare a birourilor pentru ONRC, oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale şi birourile teritoriale, după caz- 8 loturi

Anunț de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

2) Achiziţia de consumabile pentruimprimante HP (Lot 1), imprimante Lexmark (Lot 2), imprimante Lexmark aflate în perioada de garanție (Lot 3) și imprimante Kyocera aflate în perioada de garanție (Lot 4) pentru ONRC – sediul central şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale Cod unic procedură -14942091202103

- Anunț de participare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

Format editabil:

- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

1) Achiziţia publică de servicii de introducere a sistemului de plată prin terminal electronic de acceptare a cardurilor la punctul de încasare - EFT - POS (Electronic fund transfer at Point of Sale) şi ON-LINE, pentru încasarea tarifelor percepute de ONRC prin intermediul cardurilor de debit şi a cardurilor de credit pe

Anunț de participare
Caiet de sarcini
Fișa de date
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

 

 
Achiziții publice
 
 
 
  Negociere fără publicare
20192020
 
  Consultarea pieței
2018
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 20172018201920202021
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
20122013201420152016
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020, 2021
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018, 2020
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019, 2020
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până joi între 09.00-11.00 și 12.00-14.00, iar vineri între 08.00-10.00 și 11.00-13.00.