2018
CUMPĂRĂRI DIRECTE
27) Achiziţia de furnituri de birou - RELUARE PROCEDURĂ
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Contract
- Anexa 1 - Formular oferta tehnica furnituri de birou
- Anexa 2 - Formular de oferta furnituri de birou
- Anexa 3 - Centralizator de preturi furnituri de birou
- Anexa 4 - Centralizator furnituri de birou cantitati si locatii
- Anexa 5 - Lista locatii livrare si persoane de contact
- format editabil: Caiet de sarcini furnituri de birou, Contract de furnizare furnituri de birou, Anexa 1 - Formular oferta tehnica furnituri de birou, Anexa 2 - Formular de oferta furnituri de birou, Anexa 3 - Centralizator de preturi furnituri de birou, Anexa 4 - Centralizator furnituri de birou cantitati si locatii, Anexa 5 - Lista locatii livrare si persoane de contact
- Clarificare 1
- Clarificare 2
26) Achiziţia de furnituri de birou
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Caracteristici tehnice
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract, Caracteristici tehnice, Centralizator de preturi
- Comunicare anulare procedura
25) Achiziţia de servicii de consultanță pentru proiectarea și implementarea Sistemului de Management al Calității, inclusiv servicii de formare profesională privind activitatea de management a calității necesare derulării proiectului „Consolidarea capacitații instituționale a Oficiului Național al Registrului Comerțului, a sistemului registrului comerțului și a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317; cod unic de identificare 1494209120184CP119317 - RELUARE PROCEDURA
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract
- Clarificare 1
24) Achiziţia de servicii de consultanță pentru proiectarea și implementarea Sistemului de Management al Calității, inclusiv servicii de formare profesională privind activitatea de management a calității necesare derulării proiectului „Consolidarea capacitații instituționale a Oficiului Național al Registrului Comerțului, a sistemului registrului comerțului și a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317; cod unic de identificare 1494209120184CP119317
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract
- Îndreptarea eroare materială
- Răspuns clarificare 1
- Comunicare anulare procedura
23) Achiziţia de servicii de consultanță pentru proiectarea și implementarea Sistemului de Management al Calității, inclusiv servicii de formare profesională privind activitatea de management a calității necesare derulării proiectului „Consolidarea capacitații instituționale a Oficiului Național al Registrului Comerțului, a sistemului registrului comerțului și a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317; cod unic de identificare 1494209120184CP119317
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract
- Comunicare anulare procedura
22) Achiziţia de servicii de curățare a birourilor, pentru Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Brașov. Cod CPV: 90919200-4
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Draft contract subsecvent
- Draft contract cadru
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Draft contract subsecvent, Draft contract cadru
21) Achiziţia de servicii pentru organizare de conferințe precum și achiziția de materiale publicitare și proiectare grafică pentru proiectul ,,Consolidarea capacitații instituționale a Oficiului Național al Registrului Comerțului, a sistemului registrului comerțului și a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317 - RELUARE PROCEDURĂ
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract
- Clarificare
- Comunicare atribuire
20) Achiziţia unui mijloc de transport necesar pentru implementarea proiectului „Consolidarea capacitații instituționale a Oficiului Național al Registrului Comerțului, a sistemului registrului comerțului și a sistemului de publicitate legală” cod unic de identificare 1494209120185CP119317, cod CPV: 34110000-1 – Autoturisme (Rev.2)
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract
- Clarificare
- Comunicare atribuire
19) Achiziţia de servicii pentru organizare de conferințe precum și achiziția de materiale publicitare și proiectare grafică pentru proiectul ,,Consolidarea capacitații instituționale a Oficiului Național al Registrului Comerțului, a sistemului registrului comerțului și a sistemului de publicitate legală” COD SIPOCA 456/cod MySMIS 119317
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Clarificare 1
- Clarificare 2
- Clarificare 3 - format editabil: Invitația de participare, Caiet de sarcini, Formulare, Contract
- Comunicare anulare procedura
18) Achiziţia de serviciide tipărire a voucherelor de vacanţă pe suport hârtie şi livrarea acestora la sediul central și la sediile oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale - RELUARE PROCEDURĂ
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
17) Achiziţia de servicii de consultanță și proiectare pentru elaborarea documentației tehnice necesare dotării cu echipamente și amenajării unui spațiu cu destinația de data center - RELUARE PROCEDURĂ
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Clarificare
16) Achiziţia de servicii de consultanță și proiectare pentru elaborarea documentației tehnice necesare dotării cu echipamente și amenajării unui spațiu cu destinația de data center - ANULATĂ
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Comunicare anulare
15) Achiziţia de lucrări de instalare de sisteme de alarma antiefractie pentru 3 loturi
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare1
- Formulare2
- Anexa 3 - lista locațiilor de executare a lucrărilor
- Anexa 4 - valori minime și maxime pentru fiecare lot în parte
- Contract cadru
- Contract subsecvent
14) Achiziţia serviciilor pentru întreţinerea şi repararea instalaţiei de ventilaţie şi de evacuare a fumului din spaţiul protejat / arhivă subsol din clădirea unde îşi desfăşoară activitatea ORCT Bucureşti şi ORCT Ilfov (şi unde se află depozitată şi arhiva Oficiului Naţional al Registrului Comerţului)
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
13) Achiziţionarea serviciilor de transport aerian internaţional, cazare şi asigurare medicală
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Clarificare 1
- Clarificare 2
12) Achiziţia de servicii de tipărire a voucherelor de vacanţă pe suport hârtie şi livrarea acestora la sediul central și la sediile oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Formular de oferta
- Centralizator de preturi
- Clarificare
- Cantitatea maxima de vouchere pt fiecare ORCT - Anexa 6
- Formular de oferta - Anexa 7
- Centralizator de preturi - Anexa 8
11) Achiziţia de servicii pentru întreţinerea şi repararea instalaţiei de ventilaţie şi de evacuare a fumului din spaţiul protejat / arhivă subsol din clădirea unde îşi desfăşoară activitatea ORCT Bucureşti şi ORCT Ilfov (şi unde se află depozitată şi arhiva Oficiului Naţional al Registrului Comerţului)
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Comunicare anulare procedura
10) Achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de detecţie, alarmare şi stingere incendiu cu gaz NOVEC 1230 / FM 200 din dotarea Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
9) Achiziția de plicuri pentru Oficiul Naţional - sediul central şi pentru oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Centralizator de preturi
- Anexa 1 - cantitati plicuri
- Anexa 2 - lista locatiilor de livrare
- Clarificare 1
- Comunicare anulare procedura
8) Achizitia serviciilor de actualizare antivirus, asistenţă tehnică şi suport pentru staţii de lucru, servere de fişiere şi servere de mail
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Clarificare 1
7) Achiziţie directă de bibliorafturi pentru Oficiul Naţional - sediul central şi pentru oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Centralizator de preturi
- Anexa 1 - cantitati
- Anexa 2 - locatii de livrare
6) Achiziţie directă de dosare pentru Oficiul Naţional - sediul central şi pentru oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Centralizator de preturi
- Anexa 1 - cantitati
- Anexa 2 - locatii de livrare
5) Achiziţia de servicii de curierat rapid
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Clarificare
4) Achiziţia serviciilor de publicare a anunțului privind demararea proiectului "Îmbunătăţirea capacităţii de procesare a datelor şi creşterea performanţelor de raportare ale Oficiului Național al Registrului Comerțului prin arhitecturi şi tehnologii Big data”
- Invitația de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Manual de identitate vizuală
- Contract
- Clarificare
- Anunt de presă
3) Achiziţia de materiale/echipamente cablare structurată pentru transmisii voce/date
- Invitatia de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
2) Achiziţionarea serviciilor de traducere autorizată şi a serviciilor de interpretariat autorizat, în limbi de largă circulaţie, pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
- Invitatia de participare nr. 50902/29.01.2018
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Clarificare
1) Achiziția de servicii de întreținere și reparare pentru 15 autovehicule din dotare ONRC
- Invitatia de participare nr. 11186/09.01.2018
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract cadru
- Contract subsecvent
- Formular de oferta
- Clarificare