2012

CUMPĂRĂRI DIRECTE

48) Achiziţie salubritate

47) Achizitie capacitate de stocare de tip SAN

46) Achizitie echipamente profesionale scanere

45) Achizitie statii de lucru

44) Achizitie UPS

43) Achizitie servicii de curierat rapid

42) Achizitie consumabile electrice

41) Achizitie upgrade memorie RAM

invitatie de participare
caiet de sarcini

40) Achizitie echipamente de racire

invitatie de participare
caiet de sarcini si anexe

39) Achizitie servicii de planificare a infrastructurii TIC pentru asigurarea serviciilor oferite de ONRC in contextul legislativ specific registrului comertului

38) Achizitie RCA+CASCO

Clarificare

37) Achizitie consumabile electrice

36) Achizitie anvelope auto

35) Achizitie servicii de fotocopiere

caiet de sarcini;
invitatie de participare.

34) Achizitie materiale de curatenie

caiet de sarcini;
invitatie de participare.

33) Achizitie publicatii

32) Achizitie carti de vizita din 02.10.2012

31) Achizitie carti de vizita

30) Achizitie stampile

29) Achizitie echipament de protectie a muncii

28) Achizitie legitimatii de serviciu

27) Achizitie carti de vizita

26) Achizitie riboane pentru imprimante Epson

25) Achizitie stampile rotunde

24) Achizitie stampile

23) Achizitie baterie auto

22) Achizitie medii de stocare date si plicuri

Caiet de sarcini
- Invitatie de participare
- Formulare

21) Achizitie becuri economice si tuburi florescente

20) Achizitie servicii de consultanta privind extindere sistem informatic

- Invitatie de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare

19) Achizitie intrerupatoare crepusculare

18) Achizitie servicii de consultanta privind conceptele de identitate electronica si sediu electronic pentru firme

- Invitatie de participare
- Caiet de sarcini
- Formulare

17) Achizitie truse sanitare auto

16) Achizitie stingatoare auto

15) Achizitie carti de vizita

14) Achizitie servicii medicale de medicina muncii

- Caiet de sarcini
- Invitatie de participare
- Anexe

13) Achizitie furnituri birou

- Caiet de sarcini
- Invitatie de participare

12) Achizitie servicii salubritate

- Invitatie de participere
- Caiet de sarcini

11) Achizitie anvelope 3

10) Achizitie publicatii

9) Achizitie anvelope 2

8) Achizitie anvelope 1

7) Achizitie consumabile pentru imprimante

- Fisa de date nr. 501283/27.03.2012
- Caiet de sarcini nr. 501283/27.03.2011
- Formulare
- Invitatie de participare

6) Achizitie servicii de inlocuire anvelope

- Referat de necesitate
- Cerere de oferta

5) Achizitie servicii de verificare tehnica in vederea reautorizarii si reautorizare periodica a functionarii centralelor termice, revizii tehnice programate si interventii la cerere la centralele termice, inclusiv la instalatiile aferente

- Invitatii de participare
- Caiet de sarcini

4) Achizitie materiale de curatenie ORCT

- Invitatii de participare
- Caiet de sarcini

3) Achizitie servicii de intretinere si reparatie sistem de desfumare ORCTB

- Invitatii de participare
- Caiet de sarcini

2) Achizitie servicii de intretinere si reparatii sistem de stingere FM200

- Invitatii de participare
- Caiet de sarcini

1) Achizitie solutie de spalat parbrizul pentru conditii de iarna

 

 
Achiziții publice
 
 
 
  Consultarea pieței
2018
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 201720182019
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
20122013201420152016
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 201720182019
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Vă informăm că serviciul "Verificare disponibilitate și rezervare denumire online" disponibil pe https://portal.onrc.ro va fi suspendat temporar, până la data de 30 iunie 2019, în intervalul orar 08:00 - 18:00, în vederea asigurării verificării planurilor de afaceri din programul de stimulare a înființării întreprinderilor mici și mijlocii Start-up Nation 2018. În această perioadă puteți utiliza ca alternativă depunerea, prin portalul ONRC, a formularului online privind verificarea disponibilității și rezervarea denumirii (în acest caz este necesară utilizarea unei semnături electronice). Vă mulțumim pentru înțelegere!