Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

19 Martie 2024

portal

portal

2017

ACHIZIȚII PUBLICE CE DEPĂȘESC PRAGUL VALORIC DE LA ART. 7 DIN LEGEA NR. 98/2016, INIȚIATE DUPĂ DATA DE 26.05.2016 

 14) Achiziția de servicii de întreținere și reparații echipamente de condiționare a aerului și furnizare piese de schimb, pentru ONRC și oficiile registrului comerțului

Anunţul de participare nr. 179062/22.09.2017
2017 L11 - fișa de date
2017 L11 - caiet de sarcini
2017 L11 - formulare
2017 L11 - formular DUAE
2017 L11 - contract subsecvent
2017 L11 - acord cadru
- Comunicare anulare loturi

 13) Achiziția de scaune (vizitator, ergonomice, directoriale) pentru sediul central- ONRC și sediile oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale

Anunţul de participare nr. 178815/08.09.2017
2017 L12 - fișa de date
2017 L12 - caiet de sarcini
2017 L12 - formulare
2017 L12 - formular DUAE
2017 L12 - contract subsecvent
2017 L12 - acord cadru

12) Achiziţia de servicii de suport şi mentenanţă software care asigură adaptarea legislativă pentru serviciile electronice specializate de tip e-Guvernare

- Anunţul de participare nr. 178315/24.08.2017
- 2017 L7 - fișa de date
- 2017 L7 - caiet de sarcini
- 2017 L7 - formulare
- 2017 L7 formular DUAE
- 2017 L7 contract subsecvent
- 2017 L7 - acord cadru
Clarificare 1
Clarificare 2
Clarificare 3
Clarificare 4
Clarificare 5
Clarificare 6
Clarificare 7
Clarificare 8
Clarificare 9
Clarificare 10
Clarificare 11
Clarificare 12
Clarificare 13
Clarificare 14
- Clarificare 15
- Clarificare 16
- Clarificare 17
- Clarificare 18
- Clarificare 19
- Clarificare 20
- Clarificare 21

11) Achiziția de servicii de transport valori pentru oficiile registrului comertului de pe lânga tribunalele teritoriale

Anunţul de participare nr. 410724/03.08.2017
2017PS11 - fișa de date
2017PS11 - caiet de sarcini
2017PS11 - model formulare
2017PS11 - formular DUAE
2017PS11 - contract subsecvent
2017PS11 - acord cadru
Comunicare

10) Achiziția de aparate profesionale de condiționare a aerului pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului – sediul central, inclusiv montare si punere in functiune

Anunţul de participare nr. 410602/03.08.2017
2017PS10 - fișa de date
2017PS10 - caiet de sarcini
2017PS10 - model formulare
2017PS10 - formular DUAE
2017PS10 - contract subsecvent
2017PS10 - acord cadru
- Comunicare

9) Achiziția de autoturisme și furgonete pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului și pentru oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale

Anunţul de participare nr. 177380/22.07.2017
2017L9 - fișa de date
2017L9 - caiet de sarcini
2017L9 - model formulare
2017L9 - formular DUAE
2017L9 - contract subsecvent
- 2017L9 - acord cadru
Clarificare 1
Clarificare 2
- Clarificare 3

8) Achiziția de lucrări de instalare de sisteme de alarmă antiefracție

Anunţul de participare nr. 177277/18.07.2017
2017L10 - fișa de date
2017L10 - caiet de sarcini
2017L10 - model formulare
2017L10 - formular DUAE
- 2017L10 - acord cadru
2017L10 - contract subsecvent
2017L10 - clarificare 1
2017L10 - clarificare 2
- 2017L10 - clarificare 3
- 2017L10 - clarificare 4
Comunicare

7) Achiziția de servicii de reparare și întreținere a echipamentelor IT și computerelor din dotarea ONRC și a oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale

Anunţul de participare nr. 176769/04.07.2017
2017L7 - fișa de date
2017L7 - caiet de sarcini
2017L7 - model formulare
2017L7 - formular DUAE
2017L7 - acord cadru
2017L7 - contract subsecvent

6) Achiziția de mape din carton cu șnur pentru arhivare

Anunţul de participare nr. 276800/19.05.2017
2017L6 - fișa de date
2017L6 - caiet de sarcini
2017L6 - model formulare
2017L6 - acord cadru
2017L6 - contract subsecvent

5) Achiziția de autoturisme şi furgonete pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi pentru oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale

Anunţul de participare nr. 175082/03.05.2017
2017L5 - fișa de date
2017L5 - caiet de sarcini
2017L5 - formular DUAE
2017L5 - model formulare
2017L5 - acord cadru
2017L5 - contract subsecvent
Comunicare

4) Achiziția de consumabile pentru imprimante HP (lot 1), consumabile pentru imprimante și multifuncționale Lexmark (lot 2) și consumabile pentru multifuncționale Lexmark aflate în perioada de garanție (lot 3)

- Anunţul de participare nr. 174017/23.03.2017
- 2017L4 - fișa de date
- 2017L4 - caiet de sarcini
- 2017L4 - formular DUAE
- 2017L4 - model formulare
- 2017L4 - acord cadru
- 2017L4 - contract subsecvent
- 2017L4 - anexa 7.doc

3) Achizitia de hârtie format A4 si A3 pentru copiator si imprimanta

Anunţul de participare nr. 173502/03.03.2017
2017L3 - fișa de date
2017L3 - caiet de sarcini
2017L3 - formular DUAE
2017L3 - model formulare
2017L3 - acord cadru
2017L3 - contract subsecvent
Clarificare 1

2) Servicii de reparare și întreținere a echipamentelor IT și a computerelor din dotarea Oficiului Național al Registrului Comerțului și a oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale

Anunţul de participare nr. 173176/14.02.2017
2017L2 - fișa de date
2017L2 - caiet de sarcini
2017L2 - formular DUAE
2017L2 - model formulare
2017L2 - acord cadru
2017L2 - contract subsecvent
- 2017L2 - anexa 10.doc
- 2017L2 - anexa 11.doc
- 2017L2 - anexa 12.doc
- 2017L2 - anexa 13.doc
- 2017L2 - anexa 14.doc
Comunicare

1) Achiziţia de echipamente de scanare a documentelor şi servicii de instalare şi punere în funcţiune

Anunţul de participare nr. 172978/07.02.2017
2017L1 - fișa de date
2017L1 - caiet de sarcini
2017L1 - formular DUAE
2017L1 - model formulare
2017L1 - acord cadru
2017L1 - contract subsecvent

 
Achiziții publice
 
 
 
  Negociere fără publicare
20192020
 
  Consultarea pieței
20182022
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020202120222023
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
201220132014201520162022
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020, 2021, 2023
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018, 2020
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019, 2020, 20212022, 2023
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.