Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

19 Martie 2024

portal

portal

2015

ACHIZIȚII PUBLICE CE DEPĂȘESC PRAGUL VALORIC DE LA ART. 19 DIN OUG34/2006 

24) Achizitia de servicii de transport valori pentru ONRC, oficiile registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale si pentru birourile teritoriale din: Dej si Turda din Judetul Cluj, Toplita din Judetul Harghita, Viseul de sus si Sighetul Marmatiei din Judetul Maramures

- Invitatie de participare nr. 383104/10.12.2015
- Fişa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

23) Achizitia de servicii de pază prin monitorizare și intervenție și servicii de pază umană pentru ORCT Sălaj

Invitație de participare nr. 456912/19.11.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent
Anexa A și anexa B

22) Achizitia de servicii de furnizare upgrade și suport operațional soluție securitate prestator

Anunțul de participare nr. 164395/14.11.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent
Clarificarea nr. 508233
Clarificare nr. 9177

21) Achizitia de servicii de transport valori pentru ONRC, oficiile registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale si pentru birourile teritoriale din: Dej si Turda din Judetul Cluj, Toplita din Judetul Harghita, Viseul de sus si Sighetul Marmatiei din Judetul Maramures

- Invitatie de participare nr. 381063/23.10.2015
- Fişa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

20) Achiziția de hârtie format A4 pentru imprimante și copiatoare

Invitatia de participare nr. 380997/21.10.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract

19) Achiziția de servicii de paza prin monitorizare si interventie si servicii de paza umana pentru ONRC, ORCT si birouri teritoriale

Invitatia de participare nr. 409665/21.10.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
- Anexa A și anexa B
Acord cadru
Contract subsecvent

18) Achiziția de servicii de paza prin monitorizare si interventie si servicii de paza umana pentru ONRC, ORCT si birouri teritoriale

- Invitatia de participare
- Fişa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent
- Clarificare 1
Clarificare 2

17) Achiziția de hârtie format A4 pentru imprimante și copiatoare

Anunțul de participare nr. 163395/07.10.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
- Acord cadru
Contract subsecvent
- Clarificare 1

16) Achiziția de pachete software, realizate prin servicii de dezvoltare de software, pentru extinderea serviciilor electronice specializate de tip e-Guvernare

Invitația de participare nr. 380209/06.10.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
- Clarificare 1
- Clarificare 2
- Clarificare 3

15) Achiziția de servicii de transport valori pentru biroul teritorial al ORCT Harghita din Odorheiu Secuiesc

Invitația de participare nr. 379074/10.09.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

14) Achiziția de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark

- Anunţ de participare nr. 162322/26.08.2015
- Fişa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent
Clarificare
- Clarificare 2
- Clarificare 3
- Anexa 16

13) Achiziția de servicii de transport valori pentru ONRC, oficiile registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale si pentru birourile teritoriale din: Dej si Turda din Judetul Cluj, Toplita din Judetul Harghita, Viseul de sus si Sighetul Marmatiei din Judetul Maramures

- Erata
Anunţul de participare, publicat în SEAP sub nr. 161970/13.08.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

12) Achiziția de servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme CCTV pentru ORCT Suceava

- Invitația de participare nr. 377213/30.07.2015
- Fişa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Formulare - Anexa 20
- Formulare - Anexa 21
- Acord cadru
- Contract subsecvent
Clarificare 1

11) Achiziția de servicii de curatenie la ORCT Sibiu

Invitația de participare nr. 376945/24.07.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

10) Achiziția de servicii de tipărire și de livrare formulare specifice Registrului Comerţului

- Invitația de participare nr. 376714/20.07.2015
- Fişa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent
- Formulare anexa 16 CMCS 2
- Formulare anexa 16 CMCS
- Formulare anexa 16 VMAX AC
- Formulare anexa 16 VMIN AC
- Clarificare 1
- Clarificare 2

9) Achiziția de servicii de întreținere și mentenanță echipamente IT Kodak

Invitația de participare nr. 161253/15.07.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

8) Achiziția de module de rafturi metalice pentru ORCT Cluj, Constanța, Giurgiu, Dolj, Vâlcea, Suceava, Bihor și de dulapuri metalice(fișete) pentru ONRC și ORCT

- Invitația de participare nr. 375449/22.06.2015
Fişa de date
Caiet de sarcini + anexe (schița1, schița2)
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent
Clarificare 1
- Clarificare 2
Clarificare 3

7) Achiziția de servicii de transport valori pentru ONRC, oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunalele teritoriale și pentru birourile teritoriale din Dej și Turda din județul Cluj, Toplița din județul Harghita, Vișeul de Sus și Sighetul Marmației din județul Maramureș

- Erata
- Anunțul de participare nr. 160299/16.06.2015
- Caiet de sarcini
- Fişa de date
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

6) Achiziția de servicii de transport valori pentru biroul teritorial al ORCT Harghita din Odorheiu Secuiesc

Invitație de participare nr. 374656/04.06.2015
Caiet de sarcini
Fişa de date
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

5) Achiziția de servicii bancare de încasare a taxelor și tarifelor ONRC prin intermediul POS și mijloace ONLINE

Invitație de participare nr. 373691/12.05.2015
Caiet de sarcini
Fişa de date
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent
Clarificare 1
Clarificare 2
Clarificare 3
Clarificare 4
- Clarificare 5
Clarificare 6
Clarificare 7

4) Achiziția de servicii de curăţenie a birourilor pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale 

Invitație de participare
Caiet de sarcini
Fişa de date
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

3) Achiziția de servicii de întretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ORCT Constanta si Suceava

Invitație de participare nr. 372634 / 16.04.2015
Caiet de sarcini
Fişa de date
Formulare
Acord cadru
Contract subsecvent

2) Achiziția de servicii de pază prin monitorizare și pază umană

Invitație de participare
Caiet de sarcini
Fişa de date
Formulare
Acord cadru contract - Draft
Contract subsecvent - Draft

1) Achiziția de servicii de depozitare și gestionare a cutiilor cu documente și servicii conexe

Anunțul de participare nr. 156744/24.01.2015
Fişa de date
- Caiet de sarcini
Formulare
- Acord cadru
Contract subsecvent
- Clarificare nr. 46897
Clarificare nr. 71908
Clarificare nr. 75474

 

 
Achiziții publice
 
 
 
  Negociere fără publicare
20192020
 
  Consultarea pieței
20182022
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020202120222023
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
201220132014201520162022
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020, 2021, 2023
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018, 2020
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019, 2020, 20212022, 2023
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.