Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

12 Mai 2025

portal

portal

 

Important
 
 

 

 

 

sageata Situaţii statistice martie 2025
23 aprilie 2025
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 martie 2025 … află mai multe

 

sageata Situaţii statistice februarie 2025
23 aprilie 2025
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 28 februarie 2025 … află mai multe

 

sageata

Anunț privind ORCT Mehedinți

01 aprilie 2025

Vă informăm că, începând cu data de 01 aprilie 2025, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mehedinți îşi desfășoară activitatea într-un nou sediu, la adresa: Drobeta – Turnu Severin, Complex Decebal, Strada Horia nr.12, et. 3. Menţionăm că celelalte date de contact ale ORCT Mehedinți rămân neschimbate, respectiv: Tel.:+40252311246, +40252312776, e-mail: orcmh@mh.onrc.ro

 

sageata

Informare privind termenul de actualizare a obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3

25 martie 2025

Termenul de actualizare a obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3 (versiune actualizată a Clasificării Activităților din Economia Națională, aprobată prin Ordinul Președintelui Institutului Național de Statistică nr. 377/17.04.2024) este de 18 luni de la data de 25 martie 2025, data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257/25.03.2025 a Hotărârii Guvernului nr.284/20.03.2025* pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 656/1997 privind aprobarea Clasificării activităților din economia națională – CAEN.
În perioada de implementare de 18 luni, în relația cu autoritățile și instituțiile publice, sunt recunoscute și acceptate atât versiunea revizuită a CAEN, cât și cea precedentă. De asemenea, ambele versiuni sunt recunoscute și acceptate și în relația cu alte persoane fizice sau juridice.

* Hotărârea Guvernului nr.284/20.03.2025 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 656/1997 privind aprobarea Clasificării activităților din economia națională – CAEN publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 257/25.03.2025   ... 

 

sageata

ANUNȚ privind Biroul Teritorial Rădăuți

14 martie 2025

Activitatea Biroului Teritorial Rădăuți (Oficiul registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava) se desfăşoară de două ori pe săptămână, respectiv în zilele de miercuri și joi, iar programul de lucru cu publicul la ghişeu se desfăşoară în intervalul orar 9:00 - 13:00.

 

sageata

INFORMARE privind actualizarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII

5 februarie 2025

Vă informăm că tarifele pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII, au fost actualizate prin Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 3/03.02.2025 privind modificarea anexei la Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 8/2024 privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII.*
Actele primite și înregistrate la oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale:

• până la data de 04.02.2025 (inclusiv) vor fi transmise spre publicare la Regia Autonomă Monitorul Oficial cu aplicarea tarifului de publicare în vigoare până la această dată;

• începând cu data de 05.02.2025 vor fi transmise spre publicare la Regia Autonomă Monitorul Oficial cu aplicarea tarifelor în vigoare începând cu data de 05.02.2025.

Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 3/03.02.2025 privind modificarea anexei la Decizia Biroului Permanent al Camerei Deputaților nr. 8/2024 privind aprobarea tarifelor pentru publicarea actelor în Monitorul Oficial al României, părțile I-VII, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 104/04.02.2025   ...

 

sageata

INFORMARE privind categoriile de persoane care pot semna și depune cereri de înmatriculare sau înregistrare în registrul comerțului

5 februarie 2025

Înregistrarea și depunerea documentelor la registrul comerțului poate fi realizată exclusiv de categoriile de persoane expres prevăzute de Legea nr. 265/2022*, respectiv de reprezentantul legal al profesionistului, de împuternicitul acestuia în baza unei procuri speciale sau generale autentice, de avocatul împuternicit prin împuternicire avocațială ori de oricare dintre asociații, acționarii sau membrii profesioniștilor.
Prin împuternicit se înțelege consilierul juridic salariat al persoanei juridice, persoanei fizice autorizate, întreprinderii individuale sau întreprinderii familiale, avocatul împuternicit cu împuternicire avocațială, persoana împuternicită cu procură specială sau generală, în formă autentică, să semneze şi/sau să depună cereri în numele persoanei fizice sau juridice, alte persoane fizice salariate ale persoanei juridice, persoanei fizice autorizate, întreprinderii individuale sau întreprinderii familiale, împuternicite pentru depunerea de cereri sau pentru ridicarea de documente la/de la registrul comerțului (conform art. 3 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 265/2022).
Astfel, Legea nr. 265/2022 este actul normativ care reglementează competențele și procedurile privind înregistrarea în registrul comerțului și care nu prevede posibilitatea ca experții contabili să asiste/reprezinte un beneficiar ori client în relația cu oficiile registrului comerțului în vederea efectuării serviciilor profesionale.
* Legea nr. 265/2022 privind registrul comerțului şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative cu incidenţă asupra înregistrării în registrul comerţului, înregistrarea și depunerea documentelor la registrul comerțului, cu modificările și completările ulterioare.

 

sageata

Informare: Informații referitoare la înregistrarea mențiunii privind actualizarea obiectului de activitate în registrul comerțului, conform CAEN Rev.3

31 decembrie 2024

În Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1323/30.12.2024, a fost publicat Ordinul ministrului justiției nr. 2938/C/2024, care are ca scop sprijinirea mediului de afaceri prin simplificarea procesului de actualizare a obiectului de activitate, în conformitate cu CAEN Rev. 3, obligația actualizării fiind prevăzută de Ordinul INS nr. 377/2024, privind actualizarea obiectului de activitate, aplicabil începând cu data de 1 ianuarie 2025.
În contextul obligației de actualizare a obiectului de activitate, la nivelul ONRC a fost stabilită procedura necesară pentru implementarea actualizării, asigurându-se conformitatea cu noile reglementări.
Astfel, începând cu 1 ianuarie 2025, profesioniștii completează Cererea de înregistrare în registrul comerțului (original) – (formularul actualizat va fi disponibil începând cu 01.01.2025), în care precizează obiectul principal de activitate conform CAEN Rev. 3. Cererea de înregistrare în registrul comerțului se depune prin intermediul portalului de servicii on-line, la ghișeu sau prin transmitere prin intermediul serviciilor de poştă/curierat și se soluționează de către registratorul de registrul comerțului. În acest sens:
 persoanele juridice în situația în care:

  • procedează doar la actualizarea obiectului de activitate, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2a) la secțiunea V ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului” pct. 8 „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, fără a fi necesar a depune alte documente, cu excepția dovezii privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original), dacă este cazul;

 

  • odată cu actualizarea obiectului de activitate solicită înregistrarea unei/unor alte/altor mențiuni în registrul comerțului, la secțiunea V ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului” din cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2a) completează pct. 8 „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3” și pct.4 ”înscriere mențiuni pentru firma...” cu bifarea casetei corespunzătoare modificării/modificărilor de la pct. 4.1, 4.2 sau 4.3, după caz, cu precizarea că documentele depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3 (ghidurile privind documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);
  • actualizarea obiectului de activitate implică detalierea sau agregarea claselor CAEN, astfel cum sunt descrise în tabelul de corespondență, la secțiunea V ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului” din cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2a) completează pct. 8 „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3” și pct.4 ”înscriere mențiuni pentru firma...”  cu bifarea la pct. 4.1 ” acte și fapte pentru care legea prevede obligația înscrierii” a casetei  ”modificare obiect de activitate”, cu precizarea că documentele, depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3; (ghidurile privind documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);

 persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile individuale (II) și întreprinderile familiale (IF) în situația în care:

  • procedează doar la actualizarea obiectului de activitate, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2b) la secțiunea dedicată de la pct. VII - „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, fără a fi necesar a depune alte documente, cu excepția, dovezii privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original), dacă este cazul;
  • odată cu actualizarea obiectului de activitate solicită înregistrarea unei alte mențiuni în registrul comerțului, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2b), atât la secțiunea dedicată de la pct. VII - „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, cât şi la Secțiunea VI ”Obiectul cererii privind înregistrarea în registrul comerțului, ...” prin bifarea corespunzătoare a casetei pct. 2.1, 2.2 sau 2.3, după caz, cu precizarea că documentele depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3 (informații referitoare la documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);
  • actualizarea obiectului de activitate implică detalierea sau agregarea claselor CAEN, astfel cum sunt descrise în tabelul de corespondență, completează cererea de înregistrare în registrul comerțului (Anexa 2b) la secțiunea de la pct. VII „actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, prin bifarea casetelor ”modificare” și ”actualizare obiect de activitate conform CAEN Rev.3”, cu precizarea că documentele, depuse în susținerea cererii de înregistrare la oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunal, trebuie să fie întocmite potrivit CAEN Rev. 3 (ghidurile privind documentele ce se depun în susținerea cererii pot fi consultate pe pagina de internet a Oficiului Național al Registrului Comerțului, www.onrc.ro - Secțiunea Mențiuni);

În toate cazurile care implică actualizarea obiectului de activitate, oficiul registrului comerțului emite, cu titlu gratuit, un nou certificat de înregistrare, precum şi informații punctuale la zi din registrul comerțului.
Pentru cererile înregistrate anterior datei de 31 decembrie 2024, inclusiv, și care au depuse în susținere documente întocmite conform CAEN Rev. 2, rămân aplicabile dispozițiile Ordinului INS nr. 337/20.04.2007 privind actualizarea Clasificării activităților din economia națională – CAEN Rev.2 și se vor soluționa ca atare, chiar dacă termenul de soluționare este stabilit după data de 1 ianuarie 2025, actualizarea obiectului de activitate conform noii clasificări CAEN Rev. 3 se va putea face ulterior și va impune depunerea unei noi cereri, care să reflecte modificările necesare conform acestei clasificări. Această situație nu limitează dreptul solicitantului ca, până la termenul de soluționare, să depună, în completarea cererii inițiale, documentele întocmite conform CAEN Rev. 3 și să efectueze completarea secțiunii dedicate actualizării obiectului de activitate.
Certificatele de înregistrare şi certificatele constatatoare emise, de oficiile registrului comerțului, anterior datei de 01.01.2025, ca urmare a înregistrării datelor din declarația-tip pe propria răspundere privind autorizarea funcționării sau desfășurării activității, rămân valabile până la data actualizării obiectului de activitate, potrivit prezentului ordin.
Pe pagina oficială (https://insse.ro/cms/ro/caen) Institutul Național de Statistică a publicat, pentru a fi consultate în vederea încadrării corecte a activității economice, structura completă a CAEN Rev.3 (link), precum și tabelul de corespondență CAEN Rev.2 - CAEN Rev.3 (link).
Notă:

  1. În cadrul actualizării obiectului de activitate conform CAEN Rev.3, persoanele fizice autorizate (PFA) vor putea înregistra un număr maxim de 5 clase de activități conform codului CAEN, iar întreprinderile individuale vor putea înregistra un număr maxim de 10 clase de activități conform codului CAEN. Aceste limite sunt stabilite în conformitate cu dispozițiile art. 16 alin. (1) , respectiv art. 24 alin. (1) din OUG nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Pentru cererile depuse prin portalul de servicii online, în cazul în care se procedează doar la actualizarea obiectului de activitate conform noii clasificări CAEN Rev. 3, se va utiliza fluxul suplimentar simplificat dedicat acestei operațiuni.

 



 
 

sageata

Informare privind modalitatea de raportare a informațiilor referitoare la impozitul pe profit potrivit Directivei (UE) 2021/2101, prevederi transpuse – pentru operatorii economici – prin Ordinul ministrului finanțelor nr. 2048/2022 privind completarea reglementărilor contabile aplicabile operatorilor economici

13 decembrie 2024

Pe site-ul Ministerului Finanțelor a fost publicat un comunicat privind modalitatea de raportare a informațiilor referitoare la impozitul pe profit, conform Ordinului ministrului finanțelor nr. 2048/2022 privind completarea reglementărilor contabile aplicabile operatorilor economici. Acest ordin transpune Directiva (UE) 2021/2101 a Parlamentului European și a Consiliului din 24 noiembrie 2021, care modifică Directiva 2013/34/UE în ceea ce privește prezentarea, de către anumite întreprinderi și sucursale, de informații privind impozitul pe profit - cunoscută și sub denumirea de Directiva CbCR.
Conform comunicatului publicat pe site-ul Ministerului Finanțelor, operatorii economici trebuie să respecte noile cerințe de raportare privind impozitul pe profit, care implică transparență crescută și raportarea pe baza unor modele standardizate.

Potrivit art. 48c alin. (3) și (4) din Directiva contabilă, informațiile referitoare la impozitul pe profit pot fi raportate conform instrucțiunilor de raportare menționate în secțiunea III, părțile B și C din anexa III la Directiva 2011/16/UE a Consiliului din 15 februarie 2011 privind cooperarea administrativă în domeniul fiscal și de abrogare a Directivei 77/799/CEE.
Totodată, comunicatul precizează că până la aplicarea prevederilor Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2024/2952 al Comisiei din 29 noiembrie 2024 de stabilire a unui model comun și a unor formate de raportare electronică pentru aplicarea Directivei 2013/34/UE a Parlamentului European și a Consiliului în ceea ce privește informațiile care trebuie prezentate în rapoartele privind informațiile referitoare la impozitul pe profit, operatorii economici vizați de cerințele de raportare se pot folosi de:

  • instrucțiunile de raportare menționate în secțiunea III, părțile B și C din anexa III la Directiva 2011/16/UE;
  • modelul și formatele prevăzute de Regulamentul (UE) 2024/2952;
  • stabilirea unui format de raportare propriu, cu condiția ca raportul să includă toate informațiile prevăzute de reglementările contabile aplicabile.

Pentru mai multe detalii, precum și pentru accesarea ghidurilor de raportare, puteți consulta site-ul Ministerului Finanțelor la adresa: https://mfinante.gov.ro/agenti-economici - secțiunea Raportare CbCR. 



 
 

sageata

Informații privind aplicabilitatea prevederilor legale privind factura electronică RO-e Factura la nivelul ONRC

02 octombrie 2024

Referitor la prevederile OUG nr. 120/2021 privind administrarea sistemului național RO-e Factura și cele ale Codului Fiscal (Legea nr. 227/2015), vă aducem la cunoștință următoarele aspecte:

  • Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC), prin activitatea sa de bază desfășurată ca autoritate publică, emite facturi fără TVA pentru serviciile specifice registrului comerțului, având CUI 14942091. Conform interpretării prevederilor art. 266 și art. 269 alin. (5) din Codul Fiscal, pentru aceste activități, ONRC nu este persoană impozabilă și, prin urmare, nu are obligația de a transmite aceste facturi prin sistemul RO-e Factura. Facturile emise pentru activitățile specifice de registru nu intră sub incidența OUG nr. 120/2021.
  • În ceea ce privește activitățile economice desfășurate de ONRC în afara domeniului specific de registru, care sunt în sfera concurențială și supuse TVA, ONRC este considerată persoană impozabilă în scopuri de TVA. Pentru aceste activități economice, având CUI RO24216886, ONRC are obligația de a transmite facturile prin sistemul RO-e Factura, conform OUG nr. 120/2021. Începând cu data de 1 iulie 2024, ONRC s-a înrolat în acest sistem și transmite facturile cu TVA pentru aceste activități.
 

sageata

Informații privind noul format al numărului de ordine din registrul comerțului

01 octombrie 2024

Prin noul sistem informatic al ONRC s-au implementat o serie de transformări, una dintre acestea fiind implementarea sistemului de alocare a numărului de înregistrare unic, în sensul că numărul de ordine din registrul comerțului se alocă la nivel național o singură dată la înmatriculare și este valabil pe toată durata de viață a profesionistului indiferent unde acesta își va muta sediul social pe teritoriul României. Noul format al numărului de ordine din registrul comerțului este următorul:

      YAAAAXXXXXXJJC

      Y = J/F/C (tipul registrului, indicativul “J” pentru persoanele juridice/ indicativul “F” pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale/ indicativul “C” pentru societățile cooperative)

      AAAA = este anul de înmatriculare al profesionistului

      XXXXXX = numărul de ordine din registrul comerțului  (se completează cu 0 pana la completarea celor 6 cifre) pentru fiecare tip de registru (J, F sau C)

      JJ = cod județ (00 pentru profesioniști înmatriculați după data de 26.07.2024 sau codul județului de la ultimul sediu, pentru profesioniștii înmatriculați anterior datei de 26.07.2024)

      C = cifra de control, suma cifrelor ( ascii aferent J=74/F=70/C=67 +A+A+A+A+X+X+X+X+X+X+J+J) pentru care se aplica modulo 10 (modulo este o operație binară care produce restul împărțirii a două numere întregi a și b, adică a mod b = r , unde r este număr întreg).

Prin urmare, numărul unic de înregistrare în registrul comerțului, pentru profesioniștii înmatriculați anterior datei de 26.07.2024 (data punerii în funcțiune a noului sistem informatic)  se va transforma (conform noului format) pentru toți profesioniștii care vor solicita înregistrarea unor mențiuni (ce modifică denumirea, sediul social/profesional, obiectul principal de activitate sau forma juridică) ce se vor reflecta în datele din documentele emise de Registrul Comerțului.

 

Arhivă: 202520242023202220212020, 2019

Publicitate legală
 
 
sageata Lista cooperativelor agricole, conform prevederilor art. 761 alin. (4) din Legea nr. 566/2004 a cooperației agricole
sageata Publicarea radierilor din oficiu pentru PFA/II conform art. II, alin.(6) din Legea nr. 182/2016
sageata Proiecte fuziune/divizare
sageata Hotarâri judecătorești de dizolvare/numire lichidator/radiere 
(art. 237 Legea 31/1990)
sageata Situații financiare de lichidare
sageata Societăți cu cifra de afaceri care nu depășește 10 milioane lei
sageata Societăți radiate 
(Legea nr. 314/2001)
sageata Societăți radiate 
(art. VI OUG nr. 43/2010)
sageata PF/AF radiate
(art. 39 OUG nr. 44/2008)
sageata 
Publicitate conform Legii nr. 152/2015 
sageata Alte situații


Facilități
 
 
sageata Întreprinzători debutanți
Se acordă persoanelor care nu au mai fost asociați sau acționari într-o întreprindere constituită în Spatiul Economic European și debutează în afaceri ...  află mai multe
sageata Studenți
Facilități acordate studenților care doresc să înființeze o afacere proprie potrivit HG nr. 166/2003. Potrivit prevederilor HG nr. 166/2003, studenții ... află mai multe

 

  

Proiecte de divizare

Începând cu data de 03.05.2022 proiectele de divizare
sunt publicate aici.

ANALOG SRL
(data afișării: 22.03.2022)
NOI REZIDENTE NOI SRL
(data afișării: 14.02.2022)
MASSARO TRANS SRL
(data afișării: 31.12.2021)
LEBADA SRL
(data afișării: 17.12.2021)
GOSCOM SA
(data afișării: 09.11.2021)
PLASTICA SRL
(data afișării: 28.10.2021)
TINMAR ENERGY SA
(data afișării: 18.10.2021)
THEREZIA PRODCOM SRL
(data afișării: 04.10.2021)
SOFIMAT SRL
(data afișării: 01.10.2021)
AGRO SEED MUNTENIA SRL
(data afișării: 06.09.2021)
FLORISAL SA
(data afișării: 02.09.2021)
GRIFSERV SRL
(data afișării: 21.07.2021)
MARUANI COM SRL
(data afișării: 07.07.2021)
BIL TERENURI SA
(data afișării: 28.06.2021)
EUROPA CAPITAL SA
(data afișării: 25.06.2021)
HOLIDAY CLUB NEPTUN SA
(data afișării: 25.06.2021)
ROMARTA INDUSTRIAL SA
(data afișării: 24.06.2021)
RURAL AGRIDOLJ SRL
(data afișării: 24.06.2021)
AGRI TERENURI SA
(data afișării: 24.06.2021)
AMI TURING SRL
(data afișării: 18.05.2021)
SECUIANA-TRANS SA
(data afișării: 27.04.2021)
DRUSAL SA
(data afișării: 08.04.2021)
VELAUTO COMPANY SRL
(data afișării: 24.03.2021)
GELDAN TRANS SRL
(data afișării: 17.03.2021)
MASSARO TRANS SRL
(data afișării: 08.03.2021)
SOLAR SA
(data afișării: 19.02.2021)
ATLASSIB SRL si ATLANTIC TRAVELS INTERNATIONAL SRL si HORTICOLA INTERNATIONAL SRL si TIPO TRIB SRL
(data afișării: 26.01.2021)
ROMSYM CONSULTING SRL
(data afișării: 12.01.2021)
SPRINTER 2000 SA
(data afișării: 07.01.2021)
LEX GUARD SECURITY SRL
(data afișării: 07.01.2021)
ELITCONSTRUCT SRL
(data afișării: 06.01.2021)
METALTRADE INTERNATIONAL SRL
(data afișării: 15.12.2020)
TERRA GERMUNDIS SRL
(data afișării: 03.12.2020)
FINCODRUM SA
(data afișării: 18.11.2020)
ADVANCED TECHNOLOGY SYSTEMS SRL
(data afișării: 18.11.2020)
RADINA SRL
(data afișării: 17.11.2020)
LOGISTIC E VAN WIJK SRL
(data afișării: 08.10.2020)
ALCOM SA
(data afișării: 18.09.2020)
AL LEX GUARG SECURITY SRL
(data afișării: 16.09.2020)
QUARTZ MATRIX SRL
(data afișării: 14.09.2020)
TRANSPORTURI AUTO SUCEAVA SA
(data afișării: 08.09.2020)
VODAFONE ROMANIA SA si VODAFONE TOWERS ROMANIA SRL - Act de rectificare
(data afișării: 08.09.2020)
EMIDO PROD SRL
(data afișării: 01.09.2020)
SHIRAL IMPORT-EXPORT SRL
(data afișării: 27.08.2020)
W3 MARKETING TECHNOLOGY SRL
(data afișării: 21.08.2020)
PROAGROSERVICE SRL
(data afișării: 20.08.2020)
CIS GAZ SA
(data afișării: 12.08.2020)
ICPE SA
(data afișării: 12.08.2020)
VODAFONE ROMANIA SA și VODAFONE TOWERS ROMANIA SRL
(data afișării: 21.07.2020)
STAR TURISM SRL
(data afișării: 20.07.2020)
POIANA BRASOV SA
(data afișării: 09.07.2020)
MARCONST SRL
(data afișării: 09.07.2020)
GETICA TUR SRL
(data afișării: 30.06.2020)
QUARTZ MATRIX SRL
(data afișării: 10.06.2020)
FLUPEC SRL
(data afișării: 15.04.2020)
DONATIRO SRL
(data afișării: 11.03.2020)
PROLEMATEX PRODCOM SRL
(data afișării: 03.03.2020)
ADISS SA
(data afișării: 13.02.2020)
HOLIDAY CLUB NEPTUN SA
(data afișării: 30.01.2020)
CART.GO SRL
(data afișării: 28.01.2020)
LIMOROM SRL si AUTOHAUS HUBER SRL
(data afișării: 31.12.2019)
PRODALEX SRL
(data afișării: 23.12.2019)
NEMASE COMPROD SRL
(data afișării: 23.12.2019)
ARONA SRL
(data afișării: 04.12.2019)
RJB REAL ESTATE SIBIU SRL
(data afișării: 25.11.2019)
SEND '92 IMP-EXP SRL
(data afișării: 19.11.2019)
STAR TURISM SRL
(data afișării: 07.11.2019)
SUDARC SRL
(data afișării: 31.10.2019)
GENERAL TAXI SA
(data afișării: 25.10.2019)
GELDAN TRANS SRL
(data afișării: 23.10.2019)
ROMABELT IMPORT EXPORT SRL
(data afișării: 08.10.2019)
POIANA BRASOV SA
(data afișării: 07.10.2019)
TOTAL SRL
(data afișării: 07.10.2019)
GALERICOM SRL
(data afișării: 02.10.2019)
ATLASSIB SRL
(data afișării: 23.09.2019)
ANTARES TRANSPORT SA
(data afișării: 06.09.2019)
ORIOLLUS COMSERV SRL
(data afișării: 02.09.2019)
LACUL CODRILOR SRL
(data afișării: 27.08.2019)
DIP GRUP SRL
(data afișării: 02.08.2019)
COMOSERV SRL
(data afișării: 01.08.2019)
DASAM IMOINVEST SRL
(data afișării: 01.08.2019)
CONTEX SRL
(data afișării: 24.07.2019)
CONSUMCOOP-STEAUA
(data afișării: 23.07.2019)
CASA DE AMANET ANTIC IFN SRL
(data afișării: 09.07.2019)
ROM COMPRESSOR MV SA
(data afișării: 05.07.2019)
EUROPA BUSINESS CENTER SRL
(data afișării: 23.05.2019)
PAINE CO SRL
(data afișării: 22.05.2019)
REPARATII MODERNIZARI RETEHNOLOGIZARI ARGES SRL
(data afișării: 16.05.2019)
INDUSTRA SARMEI CAMPIA TURZII
(data afișării: 13.05.2019)
TENTE RO SRL
(data afișării: 13.05.2019)
ROMARTA 2001 COM SRL
(data afișării: 09.05.2019)
SEARCH CORPORATION SRL
(data afișării: 10.04.2019)
AZETS INSIGHT SRL
(data afișării: 05.04.2019)
OVERALL CO SRL
(data afișării: 05.04.2019)
TRANSPORT TRADE SERVICES SA
(data afișării: 02.04.2019)
D&C IMPEX
(data afișării: 26.03.2019)
RELIAN SRL
(data afișării: 07.03.2019)
HARI PET SRL
(data afișării: 01.03.2019)
DOLY COM SRL
(data afișării: 25.02.2019)
MACRINA COM SRL
(data afișării: 07.02.2019)
CONTINENTAL AUTOMOTIVE ROMANIA SRL
(data afișării: 05.02.2019)
SCC CONSUMCOOP STEAUA
(data afișării: 04.02.2019)
FERMA ROM-AU SRL
(data afișării: 22.01.2019)
LUMINA SOLAR SRL
(data afișării: 18.12.2018)
MECANOELECTRICA SRL
(data afișării: 17.12.2018)
SC TERRANITA TRADING SRL
(data afișării: 03.12.2018)
SIMACEK GARDENING SRL
(data afișării: 28.11.2018)
ARROW INTERNATIONAL TRAVEL SRL
(data afișării: 14.11.2018)
PRO MARKETING SRL
(data afișării: 08.11.2018)
SIMACEK CLEANING SRL
(data afișării: 01.11.2018)
TRANSFEROVIAR GRUP SA
(data afișării: 01.11.2018)
GD TOTAL SERVICE SRL
(data afișării: 30.10.2018)
IMDIA SRL
(data afișării: 19.10.2018)
CHIMTOTAL TRADING SRL
(data afișării: 26.09.2018)
BRAVIMED 2001 SRL
(data afișării: 14.09.2018)
INTRA SERV SRL
(data afișării: 10.08.2018)
CRC  IMPEX CHEMICALS SRL
Nota de rectificare a unor erori materiale de redectare
(data afișării: 01.08.2018)
COMCEREAL SA
(data afișării: 05.07.2018)
SPEED PIZZA SRL
(data afișării: 18.06.2018)
ATEEA FOREST 2005 SRL
(data afișării: 14.06.2018)
TIPOGRAPHIC SRL
(data afișării: 16.05.2018)
AL NEW STARS COMPANY IMPEX SRL
(data afișării: 15.05.2018)
ROMINVEST EXPORT IMPORT SRL și POLIMED COM SRL
(data afișării: 10.05.2018)
ALEMAR SRL
(data afișării: 03.05.2018)
MAR CONSULT SRL
(data afișării: 20.04.2018)
ENERGOIL SRL
(data afișării: 17.04.2018)
TED INTERNATIONAL 2000 SRL
(data afișării: 28.03.2018)
CHS - EUXIN HOLDING SRL
(data afișării: 23.03.2018)
SPEED PIZZA SRL
(data afișării: 20.03.2018)
TED INTERNATIONAL 2000 SRL
(data afișării: 15.03.2018)
SFR MINI EXCAVATOARE SRL
(data afișării: 15.03.2018)
PROCEMA SA
(data afișării: 13.02.2018)
CHS - EUXIN HOLDING SRL
(data afișării: 18.01.2018)
METROPOLITAN WELLNESS SRL
(data afișării: 18.01.2018)
PROMAR TEXTIL SRL
(data afișării: 06.12.2017)
CART.GO SA
(data afișării: 05.12.2017)
TIMLIBRIS SA
(data afișării: 05.12.2017)
BILDER COMP SRL
(data afișării: 27.11.2017)
FORMULA PRIMA SRL
(data afișării: 23.11.2017)
BIHOREANA SA și VALENTI IMPEX SRL
(data afișării: 24.10.2017)
WAPO SERVICE SRL
(data afișării: 17.10.2017)
ELJ AUTOMOTIVE SA
ERATĂ
(data afișării: 27.09.2017)
STELA CONT SRL
(data afișării: 20.09.2017)
ANNABELLA SRL
(data afișării: 15.09.2017)
PROTECTII ANTICOROZIVE SRL
(data afișării: 16.08.2017)
SECOM EXIM SRL
(data afișării: 16.08.2017)
EUROMATERNA SA
(data afișării: 04.08.2017)
E.ON ENERGIE ROMANIA SA
(data afișării: 05.07.2017)
CONF BINALE IMPEX SRL
(data afișării: 03.07.2017)
AGRO SEED MUNTENIA SRL
(data afișării: 22.06.2017)
DOMI TAXI 2015 SRL
(data afișării: 22.05.2017)
COLHIDA COM SRL și DEMIRAND SRL, FELIMOD SRL
(data afișării: 18.05.2017)
BELLADONNA TRADE PHARM SRL
(data afișării: 25.04.2017)
ICOMCOOP ORADEA
(data afișării: 24.04.2017)
ACORD LEASING IFN S.A. SIBIU
(data afișării: 05.04.2017)
VASCO TEHNIC SOLUTIONS SRL
(data afișării: 16.03.2017)
CRIS GLOBAL TRANS SRL
(data afișării: 10.03.2017)
FRALVIL SA
(data afișării: 10.02.2017)
AGROMEC SA CRAINIMAT
(data afișării: 01.02.2017)
ELECTRO LINE SRL
(data afișării: 27.01.2017)
MARANDUZZO ROMANIA SRL
(data afișării: 17.01.2017)
CONDORUL PROTECTIE SI PAZA SRL
(data afișării: 13.01.2017)
FACOS SA
(data afișării: 11.01.2017)
PIKANORE SRL
(data afișării: 23.12.2016)
ASMOD SRL
(data afișării: 20.12.2016)
RMRT MAG SA
(data afișării: 28.11.2016)
UNICOM HOLDING SA
(data afișării: 24.11.2016)
SIFA INTERNATIONAL SRL
(data afișării: 03.11.2016)
AUSTRAL TRADE SRL
(data afișării: 03.11.2016)
PRODALEX SRL
(data afișării: 29.09.2016)
NEXT PROD GRUP SRL și NEXT MANUFACTURING GRUP SRL
(data afișării: 16.09.2016)
AGREMENT EXPRES COMERT-B SRL
(data afișării: 14.09.2016)
SKI ȘURIANU SRL
(data afișării: 06.09.2016)
TUNELE SA BRAȘOV
(data afișării: 05.09.2016)
UNICOM HOLDING SA
(data afișării: 09.08.2016)
REVOPACK SRL
(data afișării: 26.07.2016)
CAPPOPERA SRL
(data afișării: 31.05.2016)
SPEROM DUE SRL și BOLT CONCEPT SRL
(data afișării: 13.05.2016)
BULROM GAS IMPEX SRL (act aditional nr.2)
(data afișării: 11.04.2016)
YMENS TEAMNET SRL
(data afișării: 09.02.2016)
BULROM GAS IMPEX SRL
(data afișării: 26.01.2016)
TERMOENERGIA SRL
(data afișării: 15.01.2016)
ELECTROGRUP SA
(data afișării: 08.01.2016)
BULROM GAS IMPEX SRL
(data afișării: 29.12.2015)
EUROSTING AAW INDUSTRY SRL
(data afișării: 28.12.2015)
EURONET SRL
(data afișării: 18.12.2015)
BADY GRAND EXPLORER SRL
(data afișării: 17.12.2015)
STAR DEVELOPMENT CONSULT SRL
(data afișării: 19.11.2015)
ROTT HAUS CONSULTING SRL
(data afișării: 04.11.2015)
SOLAR DEVELOPMENT PROJECT SRL
(data afișării: 04.11.2015)
VERTA TEL SRL
(data afișării: 27.10.2015)
PORT BAZINUL NOU SA
(data afișării: 23.10.2015)
NIRO TRANS SRL
(data afișării: 08.10.2015)
PASMATEX SA
(data afișării: 07.10.2015)
ALUCO SRL și ALUIMOB SA
(data afișării: 02.10.2015)
VERUNA TAXI SRL
(data afișării: 24.09.2015)
CONCEFA SA
(data afișării: 16.09.2015)
TINMAR-IND SA
(data afișării: 08.09.2015)
BRASOV LOGISTIC PARK SA
(data afișării: 08.09.2015)
DULIMOB SRL
(data afișării: 07.09.2015)
AS 94 SRL
(data afișării: 07.09.2015)
ROMPLY MEROPS SRL
(data afișării: 02.09.2015)
MEDIMFARM SA
(data afișării: 20.08.2015)
EXIMPROD GRUP SRL
(data afișării: 13.08.2015)
INDUSTRIAL MONTAJ GRUP SRL
(data afișării: 10.08.2015)
MA. CH. DANUBE SRL
(data afișării: 28.07.2015)
LUMAR INVESTMENT SRL
(data afișării: 24.07.2015)
KIRY IMPEX SRL
(data afișării: 24.07.2015)
CLINICA POLISANO SRL
(data afișării: 03.07.2015)
GRANDE GROUPE SRL
(data afișării: 10.06.2015)
SECONA SA
(data afișării: 03.06.2015)
TRANSUNG SRL
(data afișării: 22.05.2015)
CENTRUL DE PREGĂTIRE ŞI PERFECŢIONARE PROFESIONALĂ SA
(data afișării: 07.05.2015)
1 DECEMBRIE SRL
(data afișării: 23.04.2015)
BELLADONNA TRADE PHARM SRL
(data afișării: 15.04.2015)
BENTLEY ROMANIA SRL
(data afișării: 10.04.2015)
BELLADONNA TRADE PHARM SRL
(data afișării: 30.03.2015)
COMKIM SRL
(data afișării: 27.03.2015)
SANOFIT SRL
(data afișării: 23.03.2015)
GALASSINI GROUP SRL
(data afișării: 12.03.2015)
PRO ULYSSE SRL 
(data afișării: 06.03.2015)
INDUSTRIAL MONTAJ GRUP SRL
(data afișării: 16.02.2015)
PIRODEM SRL și PIROTEHNIC OSB SRL
(data afișării: 04.02.2015)
GICU TRANS SRL
(data afișării: 05.01.2015)
SOSTRANS SRL
(data afișării: 12.12.2014)
VERTA TEL SRL
(data afișării: 11.12.2014)
ISOPLUS SPECIAL SRL
(data afișării: 03.12.2014)
RONTRANSMAR SRL și RONTRANS HEAVY LOGISTIC SRL
(data afișării: 27.10.2014)
CENTRUL DE PREGATIRE SI PERFECTIONARE PROFESIONALA SA - modificat
(data afișării: 24.10.2014)
PIFATI SA
(data afișării: 10.10.2014)
GLOBAL NETWORK SYSTEM SRL si GLOBAL NETWORK HOTELS SRL
(data afișării: 03.10.2014)
GUARD ONE ALARM SYSTEM SRL
(data afișării: 01.09.2014)
NAPOCHIM SA
(data afișării: 20.08.2014)
DECOR FLOOR SRL
(data afișării: 20.08.2014)
PRIMACOM SRL
(data afișării: 20.08.2014)
TEHNOTOP GROUP SRL
(data afișării: 04.08.2014)
TRANSILVANIA SPORT HORSE COMPANY SRL
(data afișării: 08.07.2014)
AGIL SRL
(data afișării: 01.07.2014)
AGRO CODLEA SRL
(data afișării: 22.04.2014)
SC DESIGRO SA
(data afișării: 07.04.2014)
SC ILEX TRADING SRL
(data afișării: 10.03.2014)
SC CENTRUL DE PREGATIRE SI PERFECTIONARE PROFESIONALA SA
(data afișării: 21.02.2014)
MINOSTO COM SRL
(data afișării: 06.01.2014)
SC GRUP WEST PREMIUM SRL
(data afișării: 06.01.2014)
SC ANVELO CENTER SRL
(data afișării: 06.01.2014)
ELECTRICA SA
(data afișării: 23.12.2013)
WEIZMANN ARIANA & PARTNERS AGENTIE DE PROPRIETATE INTELECTUALA SRL
(data afișării: 20.12.2013)
ALUCO SRL
(data afișării: 02.12.2013)
SC CMC PRACTIC SRL
(data afișării: 21.11.2013)
SC SPIRET SRL
(data afișării: 12.11.2013)
SC ELMAFARM SRL
(data afișării: 31.10.2013)
SC DECOR FLOOR CEE SRL
(data afișării: 15.10.2013)
SC ELECTROAPARATAJ SA TÂRGOVIșTE
(data afișării: 04.10.2013)
TERRA HABITAT SRL
(data afișării: 27.08.2013)
MEX DEJ LOGISTIC SRL
(data afișării: 04.07.2013)
PRO AIR CLEAN SA
(data afișării: 04.07.2013)
COMPANIA NATIONALA A CUPRULUI AURULUI SI FIERULUI MINVEST SA
(data afișării: 18.06.2013)
S.C. VEGA COMPANY SRL
(data afișării: 04.06.2013)
ATE BANK ROMANIA SA
(data afișării: 24.05.2013)

SC REMAT CLUJ SA
(data afișării: 23.05.2013)

SC CLUB T SRL
(data afișării: 09.05.2013)
ELECTRA BIO ENERGY SRL si ENERGY INCORPORATED SRL
(data afișării: 08.05.2013)
SC GEROMED SA
(data afișării: 30.04.2013)
SC TOP CONSULTING SRL
(data afișării: 29.04.2013)
INDREPTARE DE EROARE MATERIALA la PROIECTUL DE DIVIZARE PARTIALA al SC ATRIC SA din octombrie 2012
(data afișării: 22.04.2013)

TUR WEST SRL
(data afișării: 15.04.2013)

SC ALMA PRINT SRL
(data afișării: 03.04.2013)
ORGAPIC SRL
(data afișării: 28.03.2013)
DELAMODE ROMANIA SRL
(data afișării: 27.03.2013)
TUR WEST SRL
(data afișării: 22.03.2013)

SC LIBERTATEA SA
(data afișării: 18.03.2013)

SC GRUPPO VALINST SRL si SC VALINST AGRICULTURE SRL
(data afișării: 14.03.2013)
EDENTUR SRL
(data afișării: 05.03.2013)
SC EUROLEMN TRANS SRL
(data afișării: 07.02.2013)
MAR-IO PRODUCT SRL
(data afișării: 04.02.2013)
ATRIC SA
(data afișării: 18.01.2013)
ORTEX SCM
(data afișării: 03.01.2013)
SC MEX DEJ LOGISTIC SRL
(data afișării: 03.01.2013)
SC WEST CREDIT LEASING IFN SA si SC GRUP WEST PREMIUM SRL
(data afișării: 06.12.2012)
SC NICOLTANA SA
(data afișării: 29.11.2012)
SC COMPUTING SYSTEMS SRL si SC IMOB CONSULT TRADE SRL
(data afișării: 12.11.2012)
SC GECO SRL
(data afișării: 06.11.2012)
SC MEDLINE COM SRL
(data afișării: 30.10.2012)
SC ATS ENERGY SRL
(data afișării: 27.07.2012)
SC TERMOELECTRICA SA
(data afișării: 20.06.2012)
MAKABI SRL 
(data afișării: 19.06.2012)
SC NICOLTANA SA
(data afișării: 19.06.2012)
WILLIS SA
(data afișării: 29.05.2012)
SC VIVANI SALUBRITATE SA
(data afișării: 23.05.2012)
SC CHIMICA SA
(data afișării: 27.04.2012)

  

 

Relaţii cu publicul
Contact ONRC – sediul central
Contacte oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
E-mail: onrc@onrc.ro
 
Recom online
Tel.: +40213160817 /18/24 interior 206, 207
E-mail: recom@onrc.ro
 
InfoCert
E-mail: infocert@onrc.ro
 
Mass - Media
E-mail: presa@onrc.ro
 
 
 
Nomenclator CAEN
 
 

CAEN (Clasificarea activităților din economia națională) - reprezintă acronimul utilizat pentru a desemna clasificarea statistică națională a activităților economice din România. 

sageata  Nomenclator CAEN
sageata  Conversie CAEN Rev.2 - CAEN Rev.3
sageata  Corespondență CAEN Rev.2 - CAEN Rev.3
 
OUG nr. 41/2016
nou
 
 
privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată, cu modificări, prin Legea nr 179/2017
- adresa de e-mail pentru primire în format electronic a copiei după cartea de identitate: carteidentitate@onrc.ro
- adrese de e-mail pentru comunicare documente de la alte instituții conform art. 21 alin.2 din OUG nr. 41/2016:
 
În vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale, contribuabilii pot consulta materialele informative elaborate de ANAF, accessând adresa de Internet:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/asistenta_
contribuabili/servicii_oferite_contribuabililor/
ghiduri_curente
 
Jurisdicții necooperante cu risc de spălare
a banilor și/sau de finanțare a terorismului
 
 
 
Informații privind întreprinderile conform Regulamentul (UE) 2018/1724 al Parlamentului European și al Consiliului din 2 octombrie 2018 privind înființarea unui portal digital unic pentru a oferi acces la informații, la proceduri și la servicii de asistență și de soluționare a problemelor - Single Digital Gateway
 
Conturi IBAN
 
 

Tariful legal poate fi achitat în numerar sau cu card bancar la casieriile ORC, precum şi cu
mandat poştal, ordin de plată ... detalii 
 
Contacte autorități publice competente
potrivit art. 123 din Legea nr. 265/2022
 
 
Autorități publice competente privind conformitatea celor declarate potrivit art. 123 din Legea nr. 265/2022 ... află mai multe
 
Certificare SR EN ISO 9001:2015
 
 
 
Egalitate de gen în antreprenoriat
 
 
 
sageata  myportal.onrc.ro   sageata  anaf.ro
sageata  bpi.ro    sageata  monitoruloficial.ro
sageata  portal.just.ro    sageata  Imm.gov.ro
sageata  just.ro    sageata  unbr.ro
sageata  legislatie.just.ro   sageata  uniuneanotarilor.ro
sageata  e-justice.europa.eu    sageata  unpir.ro
sageata  Guv.ro   sageata  ec.europa.eu
     
SOLVIT     
     
Tu Poti Face Lumina
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.