Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

25 Aprilie 2024

portal

portal

 

  • Cererea de acordare de servicii de asistenţă se tehnoredactează în două exemplare şi cuprinde următoarele:

    1. numele, prenumele, adresa, datele de identitate, precum şi calitatea solicitantului;

    2. descrierea explicită a serviciilor solicitate;

    3. modul de transmitere a actelor necesare în vederea prestării serviciilor;

    4. termenul de prestare a serviciilor, cu precizarea că acesta curge din momentul depunerii actelor solicitate de personalul ORCT şi a dovezii privind plata tarifelor corespunzătoare;

    5. menţiunea că, în cazul renunţării la servicii, solicitantului i se vor restitui doar tarifele aferente operaţiunilor neefectuate până la data renunţării;

    6. menţiunea că orice modificare a cererii de acordare de servicii, după întocmirea actelor solicitate, se efectuează numai după achitarea tarifelor aferente serviciilor solicitate;

    7. menţiunea referitoare la clasarea cererii de servicii, în termen de 30 de zile de la data înregistrării, dacă solicitantul nu a făcut dovada plăţii tarifelor legale ori nu a depus documentele necesare pentru soluţionarea cererii;

    8. semnătura solicitantului şi a salariatului ORCT care preia solicitarea;

    9. confirmarea beneficiarului, la eliberarea înscrisurilor redactate, din care rezultă că Ie-a citit şi a constatat că acestea corespund cererii sale.

Vă informăm că, în perioada 22 - 26.04.2024, în cadrul Biroului Teritorial Dej, organizat în județul Cluj, nu se vor desfășura activități de lucru cu publicul. Pentru depunerea documentelor și a cererilor de înregistrare în registrul comerțului vă puteți adresa ORCT Cluj. E-mail:orccj@cj.onrc.ro Tel.: 0264433700; 0264433066 Fax: 0264432800      ***      Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.