Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii

Conferinţa Naţională de Insolvenţă, ediţia a IV-a

Doamna Valentina BURDESCU – Director General al Oficiului Național al Registrului Comerțului a participat, în data de 3 noiembrie 2016, la cea de a IV-a ediţie a “Conferinţei Naţionale de Insolvenţă”. Directorul General al ONRC a avut o intervenţie cu tema “Înregistrarea în registrul comerțului a mențiunilor dispuse în cadrul proceselor penale. Posibile blocaje”. Evenimentul, la care au participat reprezentanţi ai instituţiilor publice, avocaţi, procurori şi practicieni în insolvenţă, s-a desfăşurat sub forma unei dezbateri având ca temă “Incidenţa Penalului în Insolvenţă”. 

 

Conferinţa internaţională bienală, ediţia a XI-a
Facultatea de Drept - Universitatea de Vest din Timişoara

Directorul General al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului a participat, în perioada 28-29 octombrie, la cea de-a XI-a ediţie a conferinţelor ştiinţifice internaţionale bienale organizate de Facultatea de Drept din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara. Doamna Valentina Burdescu a avut o prezentare cu tema: ”Situaţia statistică a societăţilor înregistrate în Registrul Comerţului; aspecte practice privind transferul dreptului de proprietate asupra acţiunilor societăţilor pe acţiuni, modificarea actului constitutiv la societăţile cu răspundere limitată, majorarea capitalului social”. Evenimentul de anul acesta, care a reunit profesori şi cercetători de la instituţii de învăţământ din România, precum și de la facultăţile partenere din străinătate, practicieni şi reprezentanţi ai instituţiilor publice, a fost structurat pe opt secţiuni tematice: Dreptul civil şi dreptul procesual civil, Dreptul afacerilor, Dreptul proprietăţii intelectuale, Drept public, Ştiinţe penale, Drept european si internaţional, Drept comparat şi Teoria dreptului. Sursă foto: www.universuljuridic.ro




Conferinţa “FINANŢAREA COMPANIILOR ÎN INSOLVENŢĂ.
Ce soluţii sunt disponibile pentru redresarea companiilor în insolvenţă?” – 27 septembrie 2016

În data de 27 septembrie 2016, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a participat la conferinţa “FINANŢAREA COMPANIILOR ÎN INSOLVENŢĂ. Ce soluţii sunt disponibile pentru redresarea companiilor în insolvenţă? “, eveniment organizat de News.ro la care au participat reprezentanţi ai autorităţilor, avocaţi şi practicieni în insolvenţă. Cu această ocazie, reprezentantul ONRC – Irina Bura Uglean – Şef Serviciu Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti) a realizat o prezentare privind evoluţiile procedurilor prevăzute de Legea nr. 85/2014, explicând totodată care este rolul Registrului Comerţului în procedura insolvenţei persoanei fizice. Sursă foto: News.ro

 

Ceremonia de Închidere a Programului Oficial de Internship, ediţia a IV-a – 23 septembrie 2016

Doamna Valentina Burdescu, Directorul General al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, a participat, în data de 23 septembrie 2016, la Ceremonia de Închidere a Programului Oficial de Internship, ediţia a IV-a, desfăşurată la Biblioteca Naţională a României. Programul, în care au fost implicate 43 de instituţii ale administraţiei publice centrale, a oferit celor 200 de tineri participanţi oportunitatea de a dobândi experienţe şi cunoştinţe practice.

 

Congresul Uniunii Practicienilor în Insolvenţă, ediţia 2016

Directorul General al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, doamna Valentina Burdescu, a participat, în data de 16 septembrie 2016, la Congresul anual al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă. În cadrul evenimentului s-au aprobat propunerile de modificare şi completare a Statului profesiei de practician în insolvenţă în contextul provocărilor actuale în acest domeniu şi s-a readus în discuţie nevoia unui dialog continuu între instituţiile implicate în acest proces, precum Ministerul Justiţiei, Registrul Comerţului şi ANAF. 
La eveniment au participat reprezentanţi ai principalelor instituţii implicate în activitatea de insolvenţă, conducerile filialelor teritoriale UNPIR, precum şi delegaţii acestora.

 

Despre “Inovaţie prin tehnologie în sectorul public” în cadrul Conferinţei Naţionale de Management Modern în Administraţie, 06 septembrie 2016


În data de 06 septembrie 2016, s-a desfăşurat sub egida Portalului Naţional de Administraţie Publică a X-a ediţie a Conferinţei Naţionale de Management Modern în Administraţie – Inovaţie prin tehnologie în sectorul public, eveniment dedicat exclusiv tematicilor legate de implementarea infrastructurii informaţionale şi de comunicare în administraţia publică, participarea Oficiului Naţional al Registrului Comerţului fiind asigurată de către doamna Maria Gabriela ZOANĂ, Director General Adjunct. Printre temele abordate în cadrul ediţiei din acest an a conferinţei se numără următoarele: “Soluţii ITC pentru administraţia publică centrală – interoperabilitate” (prezentarea administraţiei publice digitale în contextul în care administraţiile trebuie să gestioneze un volum din ce în ce mai mare de date, să îmbunătăţească serviciile existente sau să creeze unele noi), “Reforma legislaţiei achiziţiilor publice”, “Digitalizarea instituţiilor publice” etc. 

 

ONRC, partener în Programul de Internship al Guvernului României, ediţia 2016

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului participă la ediţia 2016 a Programului de Internship organizat de Guvernul României, care se desfăşoară în intervalul 22 iulie – 22 septembrie 2016. La deschiderea celei de-a patra ediţii a Programului au participat, alături de cei 200 de stagiari, domnul prim-ministru Dacian CIOLOŞ, miniştri, precum şi reprezentanţi ai celor 43 de instituţii gazdă implicate în acest proiect. Programul dedicat studenţilor şi tinerilor absolvenţi ai cursurilor universitare sau postuniversitare, din ţară sau din străinătate, oferă posibilitatea desfăşurării de activităţi practice pe baza cunoştinţelor teoretice dobândite pe perioada studiilor, precum şi dobândirea de noi competenţe în cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice centrale. Stagiarii selectaţi să se alăture echipei noastre prin Programul de Internship 2016 şi-au început activitate la ONRC, unde Directorul General, doamna Valentina BURDESCU, le-a urat bun venit şi i-a asigurat că vor fi sprijiniţi în demersul lor de a se perfecţiona.
Sursă foto: https://www.facebook.com/internship.gov.ro/?fref=ts

Conferinţa “PRIA Registered Trademarks”

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a luat parte, în data de 19 mai 2016, la conferinţa “PRIA Registered Trademarks” organizată de PRIAevents în parteneriat cu OSIM, eveniment dedicat proprietăţii intelectuale şi mărcilor în România. În cadrul întâlnirii, adresată atât mediului de afaceri, cât şi specialiştilor, au fost prezentate modificările aduse de Regulamentul UE 2015/2424 al Parlamentului European şi al Consiliului European privind marca comunitară pentru mărcile înregistrate în România, precum şi alte modificări legislative, analize şi studii de caz despre mărci, proprietate intelectuală, brevete invenţii etc. Doamna Adriana Luminița IACOB - Director General Adjunct al ONRC a susţinut o prezentare privind rolul registrului comerțului în susținerea și promovarea drepturilor de protecție asupra proprietății industriale, subliniind, totodată, diferenţele dintre marcă, emblemă şi firmă. Sursă foto: PRIAevents

Forumul Capitalului Românesc, 19 mai 2016

În data de 19 mai 2016, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a participat la prima ediţie a “Forumului Capitalului Românesc”. Evenimentul, care a reunit reprezentanţi ai autorităţilor şi instituţiilor publice şi reprezentanţi ai mediului de afaceri, s-a desfăşurat sub forma unei dezbateri despre capitalul românesc vs. capitalul străin, problemele cu care se confruntă antreprenorii români în competiţia cu investitorii străini, precum şi despre utilizarea capitalului străin pentru consolidarea afacerilor antreprenorilor români. Doamna Valentina BURDESCU – Director General al ONRC a prezentat situaţia înmatriculărilor în registrul comerţului conform situaţiilor statistice aferente anului 2015, precum şi serviciile online oferite prin intermediul portalului de servicii online al ONRC – portal.onrc.ro. Sursă foto: Intact Media Group

Conferinţa comună a Forumului European al Registrelor Comerţului – ECRF şi a
Forumului Registrelor Comerţului – CRF, Cardiff, 09 – 13 mai 2016

În perioada 09 – 13 mai 2016, ONRC a participat la prima conferinţă comună a Forumului European al Registrelor Comerţului – ECRF şi a Forumului Registrelor Comerţului – CRF, organizată de Companies House (Registrul Comerţului din Marea Britanie), la Cardiff. Pentru îmbunătăţirea legislaţiei şi a reglementărilor care vizează activitatea registrelor comerţului, conferinţa ECRF/CRF 2016 a reunit membrii celor două organizaţii, dar şi reprezentanţi ai altor organisme internaţionale (Comisia Europeană, Banca Mondială, IACA – International Association of Commercial Administrators,  ASORLAC – The Association of Latin American and Caribbean Registrars). De asemenea, în cadrul evenimentului a fost prezentat “The International Business Registers Report 2016”, studiu comparativ al sistemelor de funcţionare a registrelor comerţului la nivel global. http://www.ecrforum.org

Statistica procedurilor de insolvenţă în anul 2015, pe agenda conferinţei Legal Magazin

În data de 25 februarie 2016, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a participat la cea de-a V-a ediţie a conferinţei “Back in Business versus “Purgatoriul” Falimentului”, organizată de Legal Magazin – revista profesiilor liberale. Doamna Valentina Burdescu – Director Direcţia Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (ONRC) a susţinut, în cadrul evenimentului, prezentarea cu tema “Statistica procedurilor de insolvenţă publicate în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă în anul 2015”. La conferinţă au participat domnul Florin Aurel Moţiu, Secretar de Stat, Ministerul Justiţiei, precum şi alţi reprezentanţi ai instituţiilor publice, practicienilor, mediului de afaceri şi mass-media.        Sursa foto 1: Legal Magazin

Simpozionul "Protecția datelor personale ale angajaților în relațiile de muncă"

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, reprezentat prin Directorul General, Silvia-Claudia Călin-Mihalcea, a participat la celebrarea Zilei Europene a Protecţiei Datelor – 28 ianuarie, marcată de Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal prin organizarea Simpozionului cu tema „Protecţia datelor personale ale angajaţilor în relaţiile de muncă”. În cadrul evenimentului a fost subliniată importanţa dreptului la protecţia datelor cu caracter personal, punându-se accentul pe dreptul la respectarea vieții private și de familie, în contextul în care monitorizarea angajaţilor la locul de muncă  este un subiect de interes atât pentru angajatori, cât şi pentru angajaţi.

 

ONRC, invitat să premieze performanța la Gala „Cele mai valoroase companii din România”

Oficiul Național al Registrului Comerțului a fost invitat, la finalul lunii noiembrie, să decerneze unul dintre cele mai importante premii în cadrul Galei ”Top 100 cele mai valoroase companii din România”, organizată de Ziarul Financiar. ONRC a fost reprezentat la acest eveniment de doamna Mariana Florescu - Director Direcţia Valorificare Date Registrul Comerţului.  Aflat la cea de-a zecea ediție, Topul ”Cele mai valoroase 100 de companii din România” realizat de una dintre cele mai cunoscute publicații de business din România este considerat un reper în mediul de afaceri local. Datorită specificului activității, Oficiul Național al Registrului Comerțului furnizează anual datele necesare realizării clasamentului final al celor mai performante societăți din economia românească. Sursă foto: Ziarul Financiar.

 

Viitorii comunicatori au luat contact cu ONRC prin “RePere în Comunicare” – noiembrie 2015

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a participat, în luna noiembrie 2015, la proiectul “RePere în Comunicare – stagii de pregătire practică şi consiliere în carieră pentru studenţii în ştiinţele comunicării”, coordonat de Universitatea din Bucureşti în parteneriat cu Asociaţia Team Work. În această perioadă, 4 studenţi de la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicare – Universitatea Bucureşti, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative au desfăşurat un stagiu de practică, prin care au avut posibilitatea de a-şi dezvolta o serie de abilităţi profesionale aplicate, de a învăţa să-şi gestioneze timpul şi să îşi prioritizeze activităţile. Acest program nu a adus, însă, beneficii doar stagiarilor, ci şi Oficiului Naţional al Registrului Comerţului prin dinamizarea mediului de lucru datorită spiritului entuziast şi, totodată, original al studenţilor.

 

ONRC, participant la Programul de Internship al Guvernului României, ediţia 2015

În 2015, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului participă la cea de a treia ediţie a Programului de Internship organizat de Guvernul României, care se desfăşoară în intervalul 20 iulie – 20 septembrie 2015. Programul aduce beneficii atât candidaţilor selectaţi, care au astfel oportunitatea să pună în practică cunoştinţele teoretice dobândite în facultate şi să se familiarizeze cu activitatea specifică instituţiei, cât şi Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, care beneficiază de entuziasmul şi ideile inovative ale acestora.
În data de 22 iulie 2015, stagiarii selectaţi să se alăture echipei noastre, prin Programul de Internship 2015, şi-au început activitate la ONRC, unde Directorul General, Silvia CĂLIN – MIHALCEA, le-a urat bun venit şi i-a încurajat să participe activ la  toate acţiunile în care vor fi implicaţi.

 

Transparență și Date Deschise - Anticorupție și Securitate – 09 iunie 2015

Marți, 09 iunie, la Palatul Parlamentului a avut loc conferința “Transparență și Date Deschise – Anticorupție și Securitate”, parte a programului „Strategic Initiatives”  organizat de Institutul Social Democrat „Ovidiu Șincai”  în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului României. Evenimentul a avut drept obiectiv promovarea și dezvoltarea conceptelor de transparență și date deschise, precum și implementarea practică a acestora în administrația publică. În cadrul evenimentului, Directorul General al ONRC, Silvia CĂLIN – MIHALCEA, a susţinut o prezentare privind modul prin care dezvoltarea continuă a serviciilor online, inițiativele de simplificare a formalităților şi implementarea legislației Uniunii Europene contribuie la transparentizarea activității instituției.



Vizita delegaţiei Camerei Înregistrării de Stat din Republica Moldova - 9-11 iunie 2015

În perioada 9-11 iunie 2015, Oficiul Naţional al Registrului Comerțului a primit vizita delegaţiei Camerei Înregistrării de Stat din Republica Moldova, într-un schimb de experienţă pe tema activităţii registrului comerţului. Întrevederea a fost un schimb fructuos de opinii, care a debutat la sediul ONRC cu prezentarea activităţii instituţiei, urmănd, apoi, prezentarea fluxului operaţional al înregistrării în registrul comerțului, ce a avut loc la sediul Oficiului Registrului Comerțului de pe lăngă Tribunalul Bucureşti.



A 18-a conferinţă anuală a Forumului European al Registrelor Comerţului – 03-05 iunie 2015, Madrid

În perioada 03–05 iunie 2015, s-a desfăşurat la Madrid, în Spania, cea de a 18-a conferinţă anuală a Forumului European al Registrelor Comerţului – ECRF, având ca temă „Providing reliability”. Delegaţia României a fost formată din Secretarul de Stat din Ministerul Justiţiei, domnul Alin Lucian Antochi - coordonator al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, Directorul General al Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, doamna Silvia – Claudia Călin – Mihalcea, şi Șeful Biroului Comunicare şi Relaţii Internaţionale, doamna Andreea - Roxana Epuraş.
Conferinţa ECRF 2015 a reunit delegaţii din 45 de state și au fost abordate subiecte de interes pentru reprezentanţii registrelor comerţului participante, precum interconectarea registrelor centrale ale comerțului, rolul tehnologiei în furnizarea unor servicii fiabile și simplificarea formalităţilor. 
http://www.ecrforum.org/




Masa rotundă organizată în cadrul campaniei de informare
“Alege O.N.R.C. online! Servicii la un click distanță” – 30 aprilie 2015, Odorheiu Secuiesc

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a organizat la Odorheiu Secuiesc, în data de 30 aprilie 2015, o masă rotundă în cadrul campaniei “Alege ONRC online! Servicii la un click distanţă!”. Directorul General al ONRC, Silvia CĂLIN – MIHALCEA, a prezentat, cu această ocazie, serviciile online disponibile profesioniştilor pe https://portal.onrc.ro, punând accentul pe modalitatea de simplificare a formalităților și de facilitare a accesului la acestea. La eveniment au participat atât reprezentanţi ai instituțiilor publice de la nivel regional și județean, cât şi ai practicienilor.



Inaugurarea Biroului teritorial Odorheiu Secuiesc – 30 aprilie 2015

În data de 30 aprilie 2015, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a inaugurat cel de-al 17-lea Birou teritorial, la Odorheiu Secuiesc - strada Pietroasă nr. 1, apt. 3, funcțional începând din data de 4 mai 2015. Noul punct de lucru, coordonat de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Harghita, va facilita accesul profesioniştilor și al cetățenilor la serviciile de asistenţă, de furnizare a informațiilor, precum şi la celelalte servicii specifice instituției.



Porți deschise la Registrul Comerțului
25 aprilie 2015, Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București

În data de 25 aprilie 2015, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a organizat „Porţi deschise la Registrul Comerţului”, la sediul O.R.C.T. Bucureşti. În deschiderea evenimentului au susţinut discursuri Silvia CĂLIN – MIHALCEA, Directorul General al ONRC, Alin Lucian ANTOCHI, Secretar de Stat în Ministerul Justiţiei şi Ioan DRĂGAN, Directorul Arhivelor Naţionale ale României. Cei interesaţi au avut posibilitatea să viziteze arhiva O.R.C.T. Bucureşti şi O.R.C.T. Ilfov şi o expoziţie inedită de documente de arhivă  (sec.XVIII-XX) și însemne ale breslelor meșteșugărești (sec.XVIII), organizată în parteneriat cu Arhivele Naţionale ale României şi cu Muzeul Naţional de Istorie a României. De asemenea, vizitatorii au beneficiat de asistență la accesarea serviciilor online disponibile pe portal.onrc.ro, de simulări ale operațiunilor care sunt efectuate la înființarea unei firme şi au asistat la seminarii privind facilităţile de care beneficiază la înfiinţarea firmelor studenţii sau debutanţii în afaceri.



Masa rotundă organizată în cadrul campaniei de informare
“Alege O.N.R.C. online! Servicii la un click distanță” – 16 aprilie 2015, Cluj – Napoca

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a organizat la Cluj – Napoca, în data de 16 aprilie 2015, o masă rotundă în cadrul campaniei “Alege ONRC online! Servicii la un click distanţă!”. La eveniment au participat 24 de reprezentanţi ai instituțiilor publice de la nivel regional și județean, dar şi ai practicienilor. În cadrul întâlnirii, Directorul General al ONRC, Silvia CĂLIN – MIHALCEA, a prezentat serviciile online disponibile pe https://portal.onrc.ro, punând accentul pe modalitatea de simplificare a formalităților și de facilitare a accesului la acestea.

 

Conferinţa Anuală Anticorupție. Ediția a II-a
6-7 octombrie 2014

În zilele de 6-7 octombrie 2014, la Biblioteca Națională a României a avut  loc  Conferinţa Anuală Anticorupție-ediția a II-a, cu tema: “Bune practici în prevenirea corupţiei, în promovarea integrităţii şi a transparenţei”,organizată de Ministerul Justiției, în colaborare cu Direcţia Servicii Online şi Design din cadrul Cancelariei Primului Ministru.
La eveniment au participat reprezentanţi ai tuturor instituţiilor publice implicate în implementarea Strategiei Naţionale Anticorupţie (SNA), respectiv Parlament, Guvern, parteneri instituţionali, reprezentanţi ai mediul de afaceri şi ai societăţii civile.
În cadrul conferinţei, a avut loc o expoziţie de proiecte şi programe anticorupţie, în care organizaţiile participante, printre care şi Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, au  prezentat bunele practici dezvoltate,  rezultatele celor mai recente campanii,precum şi materiale de informare.

 

Inaugurarea noului Palat de Justiție din Iași - 27 septembrie 2014

În data de 27 septembrie 2014, a fost inaugurat noul Palat de Justiţie din Iaşi, spațiu în  care îşi desfăşoară activitatea Curtea de Apel Iaşi şi Tribunalul Iaşi.
La ceremonia care a avut loc în “Sala paşilor pierduţi” au participat domnul Liviu DRAGNEA -Vicepremier, domnul Robert CAZANCIUC - Ministrul Justiţiei, domnul Oleg EFRIM - Ministrul Justiției din  Republica Moldova, domnul Adrian BORDEA, Preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, doamna Silvia MIHALCEA - Directorul General al ONRC, precum şi reprezentanți ai instituțiilor locale.
În cadrul evenimentului, reprezentanții ONRC și ai ORCT Iași au promovat, la standul de informare dedicat, serviciile online oferite profesioniştilor prin intermediul portalului ONRC, noul serviciu InfoCert, precum și aplicația disponibilă prin intermediul portalului european e-Justice, care oferă acces la informațiile gratuite privind entitățile aflate în insolvență din șapte state membre UE. De asemenea, au fost oferite participanţilor materiale informative și demo-uri referitoare la modalitatea de accesare a serviciilor online disponibile pe platforma portal.onrc.ro.

 

Conferința “BACK IN BUSINESS VERSUS PURGATORIUL FALIMENTULUI” - 2 septembrie 2014

În data de 2 septembrie 2014, s-a desfăşurat cea de-a III-a ediţie a conferinţei “BACK IN BUSINESS VERSUS PURGATORIUL FALIMENTULUI”, organizată de Legal Magazin - revista profesiilor liberaleReprezentantul ONRC - Ioan Marginean - Șef serviciu Asistență Tehnică şi Publicare Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a prezentat, în cadrul evenimentului, serviciile online ale ONRC, noul serviciu InfoCert, precum și noua aplicație disponibilă prin intermediul portalului european e-Justice, care oferă acces la informațiile gratuite privind entitățile aflate în insolvență din șapte state membre UE. Audiența a fost formată din aproximativ 100 de persoane, reprezentanţi ai instituţiilor publice, practicienilor, mediului de afaceri şi mass-media.

 

A 17-a conferinţă anuală a Forumului European al Registrelor Comerţului - Iunie 2014, Roma

În perioada 3-5 iunie 2014 s-a desfăşurat la Roma cea de-a 17-a conferinţă anuală a ECRF la care au participat 126 de reprezentanţi ai registrelor comerţului din întreaga lume. În cadrul evenimentului cu tema “Our data, our value”, Directorul General al ONRC, Silvia MIHALCEA a susţinut o prezentare privind serviciile online ale ONRC şi noua facilitate pusă la dispoziţia solicitanţilor prin intermediul portalului ONRC, respectiv serviciul InfoCert pentru obţinerea certificatelor constatatoare şi a furnizărilor de informaţii din registrul comerţului.

 


Masa rotundă organizată în cadrul campaniei de informare
“Alege O.N.R.C. online! Servicii la un click distanță” - 19 mai 2014, Brașov 

În data de 19 mai 2014, s-a desfăşurat la Braşov o masă rotundă în cadrul campaniei “Alege ONRC online! Servicii la un click distanţă!”. La eveniment au participat, alături de Directorul General al ONRC, Silvia MIHALCEA, reprezentanţi ai instituţiilor publice, practicienilor, mediului de afaceri şi mass-media. Scopul întâlnirii a fost acela de a prezenta serviciile online oferite de ONRC prin portal.onrc.ro.

 

Masa rotundă organizată în cadrul campaniei de informare
“Alege O.N.R.C. online! Servicii la un click distanță” - 9 mai 2014, Brăila

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a organizat la Brăila, în data de 9 mai 2014, o masă rotundă în cadrul campaniei “Alege ONRC online! Servicii la un click distanţă!”. Directorul General al ONRC, Silvia MIHALCEA, a prezentat, cu această ocazie, serviciile online ale ONRC şi InfoCert – noul serviciu online de eliberare a certificatelor constatatoare şi a furnizărilor de informaţii din registrul comerţului.

 

 

Consiliul Consultativ pentru dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii - 17 aprilie 2014, București

În data de 17 aprilie 2014, Directorul General al ONRC, Silvia MIHALCEA, a participat la şedinţa Consiliului Consultativ pentru dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii. În cadrul întâlnirii a fost prezentat noul serviciu online InfoCert – serviciul pentru obţinerea online a certificatelor constatatoare şi a furnizărilor de informaţii din registrul comerţului.

 

Conferința de lansare a serviciului online InfoCert - 10 aprilie 2014, București 

În data de 10 aprilie 2014 a avut loc conferinţa de lansare a noului serviciu online specializat de tip e-guvernare, InfoCert. La eveniment au participat domnul Liviu STANCU, Secretar de Stat în Ministerul Justiţiei şi doamna Silvia MIHALCEA, Director General al ONRC. InfoCert a fost dezvoltat cu scopul de a creşte gradul de operativitate în relaţia cu beneficiarii serviciilor ONRC, prin furnizarea de documente cu semnătură electronică, în mod automat, fără intervenția operatorului de date, 24 ore/zi, 7 zile/săptămână.

 

 

 A 16-a conferinţă anuală a Forumului European al Registrelor Comerţului - Iunie 2013, Bucureşti 

ONRC a organizat, la Bucureşti, în perioada 12-14 iunie 2013, cea de-a 16-a conferinţă anuală a European Commerce Registers’ Forum (ECRF), cu tema  „Registration process: a common practice – let’s make it simple!”. Evenimentul a reunit reprezentanţi ai registrelor comerţului din 36 de ţări, directori ai oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale, reprezentanţi ai Comisiei Europene şi ai altor organizaţii internaţionale de profil (European Business Register, International Association of Commercial Administrators). În deschiderea conferinţei au susţinut discursuri domnul Varujan VOSGANIAN, Ministru al Economiei, domnul Aurel Florin MOŢIU, Secretar de Stat în Ministerul Justiţiei, domnul Liviu Bogdan CIUCĂ, Preşedintele Comisiei juridice, de disciplină şi imunităţi din Camera Deputaţilor şi reprezentanţi ai mediului de afaceri.

 

     ***     Vă informăm că, în această perioadă, unele dintre mesajele transmise și primite de ONRC, prin e-mail, către/de la domeniul yahoo.com se întorc cu mesaj de eroare din cauza unor dificultăți tehnice independente de instituția noastră. Din acest motiv, vă rugăm să ne indicați adrese de e-mail alternative, de pe alte domenii (ex: nume@gmail.com, nume@outlook.com, nume@aol.com, nume@k.ro, nume@home.ro), pentru a vă putea furniza informațiile solicitate.      ***     Serviciul online InfoCert pentru obținerea certificatelor constatatoare și a furnizărilor de informații este disponibil pe https://portal.onrc.ro. Serviciul eliberează documente cu semnătură electronică, în mod automat, fără intervenția operatorului de date, 24/24 ore, 7/7 zile ... află mai multe