Informații punctuale din registrul comerțului
Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Informații din registrul comerțului grupate în funcție de un criteriu
Copii certificate și duplicate
Informații punctuale din registrul comerțului
Obțineți online furnizări de informaţii punctuale din registrul comerţului, prin serviciul InfoCert, aici:
- documente cu semnătură electronică
- fără intervenția operatorului de date
- 24/24 ore, 7/7 zile
- plată electronică
- factură electronică
- nu necesită semnătură electronică din partea solicitantului
I. Informaţii punctuale din registrul comerțului
Informaţii despre o firma cuprinzând următoarele date: număr de ordine în registrul comerţului, identificator unic la nivel european, denumire, formă juridică, cod unic de înregistrare, sediu social, durată de funcţionare, stare firmă, activitate principală, capital social, administratori, asociaţi/acţionari, activitate secundară, activităţi autorizate, directori/reprezentanţi pentru sucursale/ subunităţi/ sedii secundare, cenzori, informaţii (5 indicatori) din situaţiile financiare anuale disponibile, alte informaţii, după caz, date înregistrate în registrul comerțului că un anumit act sau fapt este ori nu este înregistrat.
Tarif: 20 lei/firmă - detalii
Modalităţi de acces la informaţii
- online, prin accesarea serviciului InfoCert (nu necesită utilizarea unei semnături electronice; plata se efectuează doar prin card bancar)
- online, prin portalul ONRC, aici (necesită utilizarea unei semnături electronice; plata se efectuează prin card bancar sau ordin de plată)
- e-mail: onrc@onrc.ro (plata prin ordin de plată sau la ghişeu)
- fax nr. +40213160829 (plata prin ordin de plată sau la ghişeu)
- prin poştă (plata prin ordin de plată; se achită suplimentar tariful auxiliar de 7,68 lei)
- la ghişeu – ONRC şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
Se completează formularul
Informaţii despre toate înregistrările efectuate în registrul comerţului în dreptul unei firme, prezentate în ordine cronologică şi completate cu situaţia la zi.
Tarif: 250 lei/firmă - detalii
Se eliberează în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.
Modalităţi de acces la informaţii
- online, prin portalul ONRC, aici (necesită utilizarea unei semnături electronice; plata se efectuează prin card bancar sau ordin de plată)
- e-mail: onrc@onrc.ro (plata prin ordin de plată sau la ghişeu)
- fax nr. +40213160829 (plata prin ordin de plată sau la ghişeu)
- prin poştă (plata prin ordin de plată; se achită suplimentar tariful auxiliar de 7,68 lei)
- la ghişeu – ONRC şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
III. Informaţii din situaţia financiară anuală
Se eliberează 5 indicatori financiari – cifra de afaceri, profit brut, pierderi, profit net, număr mediu de salariaţi, active imobilizate total - împreună cu informaţiile punctuale sau separat.
Tarif: 20 lei/firmă - detalii.
Modalităţi de acces la informaţii
- online - prin accesarea serviciului RECOM, pentru principalii 5 indicatori financiari;
- online, necesită semnătură electronică, click aici.
- e-mail : onrc@onrc.ro
- fax nr. +40213160829
- la ghişeu – ONRC şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
Informații din registrul comerțului grupate în funcție de un criteriu
Se completează formularul.
Statistici realizate pe baza datelor din registrul comerţului, în funcție de un criteriu, cum ar fi, de exemplu:
- înmatriculări;
- menţiuni;
- radieri de firmă;
- obiectul de activitate;
- formă juridică de organizare;
Toate rapoartele se dau pe ţara şi în profil teritorial.
Tarif: 9 lei/criteriu.
Clasamente firme
Clasamente în funcție de un criteriu: capital social subscris, cifra de afaceri, număr salariaţi, profit brut/net.
Se vor furniza informații privind datele de identificare: denumirea, numărul de ordine în registrul comerțului, codul unic de înregistrare, sediul social, starea firmei și informația utilizată drept criteriu de selecție.
Tarif: 9 lei/firmă - detalii.
Modalităţi de acces la informaţii
- online, necesită semnătură electronică, click aici.
- e-mail : onrc@onrc.ro
- fax nr. +40213160829
- la ghişeu – ONRC şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
Se eliberează în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.
II. Serii de firme grupate în funcție de un criteriu
Serii de firme grupate în funcție de un criteriu. Se vor furniza informaţii privind datele de identificare firmă: denumirea, numărul de ordine în registrul comerţului, codul unic de înregistrare, sediul social, starea firmei și informația utilizată drept criteriu de selecție.
Tarif: 9 lei/firmă - detalii.
Tarifele se reduc în funcţie de numărul de firme despre care se solicită informaţii:
- între 101 şi 1.000 de firme: reducere 30%;
- între 1.001 şi 10.000 de firme: reducere 60%;
- peste 10.000 de firme: reducere 80%.
Se completează formularul
- online, necesită semnătură electronică, click aici.
- e-mail : onrc@onrc.ro
- fax nr. +40213160829
- la ghişeu – ONRC şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
Se eliberează în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.
III. Copii certificate/copii
- Pentru copii certificate se completează formularul, bifat la pct. 4.5, în concordanţă cu scopul pentru care este solicitat.
Tarif conform H.G. nr. 962/2017: 4 lei, la care se adaugă 0,2 lei/pagină - detalii
- Pentru copii se completează formularul, bifat la pct. 4.6, în concordanţă cu scopul pentru care este solicitat.
Tarif conform H.G. nr. 962/2017: 0,2 lei/pagină - detalii
Modalităţi de acces la informaţii
- la ghişeu – oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
- prin poștă
- online, necesită semnătură electronică, click aici
Se eliberează:
- duplicate ale Certificatelor constatatoare care atestă depunerea declaraţiilor pe proprie răspundere privind autorizarea funcţionării;
- reprezentantului legal al persoanei juridice sau PFA, II, IF;
- sub condiţia depunerii dovezii publicării într-un ziar de largă circulaţie a anunţului pierderii/furtului/distrugerii.
Se completează formularul
ATENȚIE! NU se eliberează duplicate ale certificatelor de înregistrare.
În cazul pierderii/furtului/distrugerii certificatului de înregistrare, persoana juridică/PFA/II/IF solicită eliberarea unui alt certificat de înregistrare. În acest sens se va completa corespunzător și se va depune cererea (formular-tip):
- pentru persoane juridice – „Cerere de înregistrare în registrul comerțului – persoane juridice” – formular (în secțiunea pct. 4.1, se bifează caseta □Preschimbare certificat de înregistrare) ,
- pentru PFA/II/IF - „Cerere de înregistrare în registrul comerțului –PFA/Întreprindere Individuală/Întreprindere Familială”- formular (în secțiunea pct. 2.1. se va scrie la rubrica „□Alte mențiuni” solicitarea „Preschimbare certificat de înregistrare”).
În susținerea cererii de înregistrare se va atașa dovada publicării într-un ziar de largă circulaţie a anunţului pierderii/furtului/distrugerii și prin care documentul respectiv se declară nul.
Modalităţi de obţinere
- la ghişeu – oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale
- prin poştă