Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

13 Mai 2024

portal

portal

 

  • Cererea de acordare de servicii de asistenţă se tehnoredactează în două exemplare şi cuprinde următoarele:

    1. numele, prenumele, adresa, datele de identitate, precum şi calitatea solicitantului;

    2. descrierea explicită a serviciilor solicitate;

    3. modul de transmitere a actelor necesare în vederea prestării serviciilor;

    4. termenul de prestare a serviciilor, cu precizarea că acesta curge din momentul depunerii actelor solicitate de personalul ORCT şi a dovezii privind plata tarifelor corespunzătoare;

    5. menţiunea că, în cazul renunţării la servicii, solicitantului i se vor restitui doar tarifele aferente operaţiunilor neefectuate până la data renunţării;

    6. menţiunea că orice modificare a cererii de acordare de servicii, după întocmirea actelor solicitate, se efectuează numai după achitarea tarifelor aferente serviciilor solicitate;

    7. menţiunea referitoare la clasarea cererii de servicii, în termen de 30 de zile de la data înregistrării, dacă solicitantul nu a făcut dovada plăţii tarifelor legale ori nu a depus documentele necesare pentru soluţionarea cererii;

    8. semnătura solicitantului şi a salariatului ORCT care preia solicitarea;

    9. confirmarea beneficiarului, la eliberarea înscrisurilor redactate, din care rezultă că Ie-a citit şi a constatat că acestea corespund cererii sale.

Vă informăm că, din motive tehnice, serviciile electronice de la Biroul Teritorial Tecuci, organizat în cadrul Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Galați, sunt temporar suspendate. Vă mulțumim pentru înțelegere!      ***      Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.