Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii

Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii 

I. Documente aferente serviciului public de ţinere a registrelor comerţului

1. Documente referitoare la persoanele fizice şi juridice înregistrate în registrul comerţului:
    1. cereri de înregistrare în registrul comerţului potrivit legii;
    2. cereri de radiere formulate potrivit legii;
    3. declaraţii-tip pe propria răspundere şi certificate constatatoare referitoare la autorizarea funcţionării;
    4. cereri de recurs şi opoziţii potrivit legii;
    5. mapa de rezoluţii pronunţate de director/persoana desemnată;
    6. documente justificative depuse în susţinerea cererii;
    7. cereri de solicitare certificate constatatoare, copii certificate, informaţii sau duplicate;
    8. corespondenţa purtată între oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunal şi comerciant;
    9. citaţii;
    10. situaţii financiare anuale, raportul cenzorilor/auditorului financiar, raportul administratorilor.

2. Registre:

    1. registrele unice de intrare - ieşire;
    2. registrul comerţului computerizat pentru persoane juridice şi persoane fizice;
    3. registrul rezervări firmă şi emblemă;
    4. registrul de recursuri şi opoziţii;
    5. condica de şedinţe;
    6. registre de predare-primire documente;
    7. registrele comerţului pentru înregistrările efectuate în perioada 1990-1997 în care registrul comerţului nu se ţinea computerizat;
    8. registrele societăţilor pe acţiuni şi în comandită pe acţiuni, după radierea acestora din registrul comerţului.

3. Arhiva pe suport magnetic:

    1. copii ale registrului computerizat;
    2. software de bază şi de aplicaţii;
    3. copii de nomenclatoare.

II. Documente create în cadrul activităţii de instituţie publică de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi/sau gestionate de acesta

1. Documente privind organizarea şi funcţionarea instituţiei:
    1. Regulamentul de organizare şi funcţionare;
    2. Statul de funcţii;
    3. Organigrama;
    4. Deciziile Directorului General;
    5. Hotărârile Consiliului Consultativ.
2. Documente privind evidenţele financiar contabile:
    1. bilanţul contabil;
    2. bugetul de venituri şi cheltuieli;
    3. statele de salarii;
    4. evidenţe contabile conform legislaţiei specifice.
3. Documente privind raporturile de muncă:
    1. Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului;
    2. Regulamentul intern;
    3. contractele individuale de muncă şi actele adiţionale la acestea;
    4. actele personale ale salariaţilor, depuse la dosarul de angajare (copii acte stare civilă, acte de studii, declaraţii medicale, etc);
    5. deciziile privind raporturile de muncă;
    6. documentele privind salarizarea;
    7. declaraţiile de avere/interes ale persoanelor cu funcţii de conducere.
4. Documente privind activitatea curentă:
    1. dosarele de achiziţie publică;
    2. contractele de achiziţie publică de bunuri, servicii şi lucrări;
    3. contractele de solicitare informaţii din registrul comerţului (contracte Recom);
    4. evidenţe statistice;
    5. protocoale de colaborare cu alte instituţii şi autorităţi publice;
    6. corespondenţa cu alte instituţii sau autorităţi publice;
    7. răspunsuri la sesizări, petiţii, cereri adresate Oficiului Naţional al Registrului Comerţului;

* documente/informaţii publice în condiţiile art. 4 şi art. 11 din Legea nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, eliberate solicitanţilor cu plata tarifelor prevăzute de H.G. nr. 902/2012.

     ***     Vă informăm că, vineri - 24 noiembrie 2017, programul de lucru cu publicul al Oficiului Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Ialomița se încheie începând cu ora 12:00, ca urmare a relocării activității. Vă mulțumim pentru înțelegere!      ***     Vă informăm că, în această perioadă, unele dintre mesajele transmise și primite de ONRC, prin e-mail, către/de la domeniul yahoo.com se întorc cu mesaj de eroare din cauza unor dificultăți tehnice independente de instituția noastră. Din acest motiv, vă rugăm să ne indicați adrese de e-mail alternative, de pe alte domenii (ex: nume@gmail.com, nume@outlook.com, nume@aol.com, nume@k.ro, nume@home.ro), pentru a vă putea furniza informațiile solicitate.      ***     Serviciul online InfoCert pentru obținerea certificatelor constatatoare și a furnizărilor de informații este disponibil pe https://portal.onrc.ro. Serviciul eliberează documente cu semnătură electronică, în mod automat, fără intervenția operatorului de date, 24/24 ore, 7/7 zile ... află mai multe