Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

27 Aprilie 2024

portal

portal

2020

ACHIZIȚII PUBLICE  REALIZATE PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PREVĂZUTĂ LA ART. 7 ALIN. (2) DIN LEGEA NR. 98/2016, INIȚIATE DUPĂ DATA DE 26.05.2016 

8) Achizitia de dosare din carton cu sina, pentru ONRC

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru

7) Achiziţia de materiale de protecție individuală, respectiv măști textile reutilizabile, mănuși de unică folosință și alcool sanitar pentru ONRC – sediul central și pentru oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale – 21 loturi

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru

6) Achiziția serviciilor de actualizare postgaranţie pentru echipamente IBM, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software IBM

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract

5) Achiziţia de materiale de protecție individuală, respectiv măști faciale, mănuși de unică folosință și alcool sanitar pentru ONRC –sediul central și pentru oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru
- Decizie anulare loturi 1-7, 14
- Decizie anulare loturi 8-13
- Comunicare anulare procedura lot 1-7, 14
- Comunicare anulare procedura lot 8-13

4) Achizitia de furnituri de birou si bibliorafturi pentru ONRC sediul central si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, Lotul 1_Furnituri de birou, Lotul 2_Bibliorafturi

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
Acord cadru
- Clarificare

3) Achiziția de servicii de tipărire și de livrare formulare specifice registrului comerțului

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract
- Formulare
- Raspuns consolidat la solicitarea de clarificari nr. 1
- Anexa nr. 2 - Centralizatorul de preturi - format editabil - Excel

2) Achiziţia de consumabile pentru imprimante - Kyocera Taskalfa (Lot 1), Lexmark (Lot 2)

Anunt de participare
Fișa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Contract

1) Achiziţia de mape din carton cu șnur pentru arhivare cu livrare la sediul Oficiului Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București

- Anunt de participare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
- Acord cadru

 

 

 

 
Achiziții publice
 
 
 
  Negociere fără publicare
20192020
 
  Consultarea pieței
20182022
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020202120222023
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
201220132014201520162022
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 2017201820192020, 2021, 2023
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 20162017201820202024
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019, 2020, 20212022, 2023
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Vă informăm că, în perioada 22 - 26.04.2024, în cadrul Biroului Teritorial Dej, organizat în județul Cluj, nu se vor desfășura activități de lucru cu publicul. Pentru depunerea documentelor și a cererilor de înregistrare în registrul comerțului vă puteți adresa ORCT Cluj. E-mail:orccj@cj.onrc.ro Tel.: 0264433700; 0264433066 Fax: 0264432800      ***      Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.