Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

23 Septembrie 2019

portal

Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra spaţiilor cu destinaţie de sediu social/profesional şi/sau de sedii secundare:

  • Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra spaţiilor cu destinaţie de sediu social/profesional şi/sau de sedii secundare pot fi: extras de carte funciară, în termen de valabilitate la depunere, dar nu mai vechi de 30 de zile, contract de vânzare-cumpărare, contract de donaţie în formă autentică, certificat de moştenitor, act notarial de ieşire din indiviziune sau de delimitare a proprietăţii, hotărâre judecătorească definitivă privind proprietatea sau folosinţa/uzufructul, hotărârea judecătorească definitivă de ieşire din indiviziune, proces verbal de recepţie a construcţiei, act de adjudecare a imobilului vândut în cadrul executării silite, contract de schimb, contract de închiriere (înregistrat la Administraţia Finanţelor Publice, în cazul proprietarului/locatorului persoană fizică), contract de subînchiriere, contract de concesiune, contract de leasing imobiliar, contract de comodat, contract de uz, contract de uzufruct, certificat de rol fiscal/rol agricol în termen de valabilitate sau orice alt act juridic care conferă dreptul de folosinţă, la alegerea solicitantului. Extrasul de carte funciară şi certificatul de rol fiscal/rol agricol se depun în original, celelalte documente urmând a fi depuse în copie certificată de parte sau în copie legalizată. 
  • Pentru sediul profesional al PFA, II şi IF, actul care atestă dreptul de folosinţă trebuie prezentat în original sau copie legalizată. 
  • În cazul în care, cheltuielile aferente sediului social/profesional sunt suportate de beneficiarul contractului şi deduse înainte de plata impozitului pe profit/venit, este recomandată înregistrarea la Ministerul Finanţelor Publice şi a celorlalte contracte prin care se acordă dreptul de folosinţă.

 

 
MENȚIUNI - persoane juridice
 
 
 
 
Sistemul informatic al ORCT Tulcea nu va funcționa începând din data de 20.09.2019, ora 14:00 până în data de 23.09.2019, ora 8:00, ca urmare a lucrărilor periodice de mentenanță, astfel ca nu vor fi operaționale solicitările către ORCT Tulcea care se vor realiza prin portalul de servicii on-line ONRC, portal.onrc.ro. Solicitările dvs. pot fi transmise pe adresa orctl@tl.onrc.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!