Informații specializate
Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale și Oficiul Național al Registrului Comerțului realizează lucrări statistice, sintetice sau analitice, pe două sau mai multe criterii şi analize/rapoarte specializate în domeniul registrului comerţului, potrivit Hotărârii de Guvern nr. 811/2016 privind înfiinţarea pe lângă Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a unor activităţi finanţate integral din venituri proprii.
Lucrare statistică sintetică - lucrare care abordează situaţia cifrică a înregistrărilor în registrul comerţului. Datele primare sunt extrase din registrul comerţului în funcție de două sau mai multe criterii şi însumate/numărate, prin aplicaţii informatice elaborate pentru fiecare cerere în conformitate cu specificaţiilor beneficiarului.
Lucrare statistică analitică – lucrare care abordează detaliat înregistrările din registrul comerțului cu privire firmele extrase în funcție de două sau mai multe criterii, prin aplicaţii informatice elaborate pentru fiecare cerere în conformitate cu specificaţiilor beneficiarului.
Raport privind indicatorii din situaţia financiară anuală, solduri finale, pentru o firmă - cuprinde datele de identificare firmă (denumirea, numărul de ordine în registrul comerțului, codul unic de înregistrare, sediul social, starea firmei) şi aproximativ 350 de indicatori din situaţia financiară anuală.
Informaţii analitice program Start-up Nation - se eliberează numai aplicanţilor la programul Start-up Nation în baza formularului-tip nr. 10, care se va completa astfel:
- IV, pct. 1 – datele solicitantului persoană fizică şi datele Beneficiarului (firma care va beneficia de fondurile nerambursabile). Dacă persoana fizică nu deţine calităţi/funcţii în cadrul Beneficiarului va fi solicitată delegaţie/împuternicire din partea Beneficiarului;
- IV, pct. 2.2 Obţinere lucrări statistice: se bifează două opţiuni RC şi ANALITICĂ;
- IV, pct. 3 – se bifează una din opţiunile de eliberare;
- V – nume și prenume, data, semnătura;
- Punctul 1 a) din anexă: se bifează căsuţa STARE FIRMĂ şi pe linia punctată se completează INSOLVENŢĂ, START-UP;
Se completează formularul
Modalităţi de de acces la informaţii:
- prin e-mail (plata prin ordin de plată sau la ghişeu);
- la ghişeu – ONRC și oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunale.
Tarif în conformitate cu Ordinul ministrului justiției nr. 1877/C/2017 privind aprobarea modului de organizare şi de desfăşurare a activităţilor finanţate integral din venituri proprii, înfiinţate pe lângă Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, şi a tarifului pentru aceste activităţi.
Informațiile sunt eliberate în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, în funcție de complexitatea lucrării.