2012

ACHIZIȚII PUBLICE CE DEPĂȘESC PRAGUL VALORIC DE LA ART. 19 DIN OUG34/2006

27) Achizitia de switch-uri de retea locala

Invitatie SEAP 340368 din 03.12.2012
Fisa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model contract

26) Achizitia de consumabile pentru imprimante

Invitatie SEAP 338905 din 06.11.2012
Fisa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model contract

25) Achizitie, montaj si punere in functiune echipamente de racire in camerele tehnice ale ONRC si ORCT.

Invitatie SEAP 338632 din 02.11.2012
Fisa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model contract

24) Achizitia de consumabile pentru imprimante HP si Lexmark

Invitatie SEAP 139739 din 18.10.2012
Fisa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model acord cadru
Model contract subsecvent

23) Achizitia de servicii de marcare temporala

Invitatie SEAP 337547 din 17.10.2012
Fisa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model acord cadru
Model contract subsecvent

22) Achizitie de benzina fara plumb CO 95 cu livrare prin statii de distributie, pe baza de bonuri valorice

Invitatie SEAP 337029 din 09.10.2012
Fisa de date
Caiet de sarcini
Formulare
Model acord cadru
Model contract subsecvent

21) Achizitia de servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT

- Invitatie SEAP 336603 din 03.10.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare A1-A15 A16-A18
- Model acord cadru
- Model contract subsecvent

20) Achizitia de servicii de intretinere si reparatii a automobilelor pentru ORCT

- Invitatie SEAP 333874 din 17.08.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model de contract

19) Achizitia de echipamente, licente si servicii pentru asigurarea continuitatii activitatii ONRC in caz de urgenta si pentru cresterea capacitatii de calcul a infrastructurii IT a ONRC

- Invitatie SEAP 137938 din 04.08.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model acord cadru

18) Achizitia de servicii de reparare si intretinere postgarantie aparate de aer conditionat pentru ONRC si ORCT

- Invitatie SEAP 332939 din 02.08.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model acord cadru
- Model contract subsecvent

17) Achizitia de hartie pentru copiator

- Invitatie SEAP 137691 din 26.07.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model de contract

16) Achizitia de consumabile pentru copiatoare Xerox

- Invitatie SEAP 136357 din 06.06.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model de contract

15) Achizitia de mape de carton cu snur si dosare

- Invitatie SEAP 328464 din 31.05.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model de contract

14) Achizitia de servicii de intretinere si reparatii centrale termice, instalatii sanitare, termice si electrice pentru ONRC si ORCT Constanta

- Invitatie SEAP 325960 din 09.05.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

13) Achizitia de servicii de reparare si intretinere postgarantie aparate de aer conditionat pentru ONRC si ORCT

- Invitatie SEAP 324997 din 24.04.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

12) Achizitia de servicii de transport aerian si servicii hoteliere

- Invitatie SEAP 324685 din 19.04.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

11) Achizitia de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT

- Invitatie SEAP 323796 din 11.04.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model contract

10) Achizitia de servicii de transport valori

- Invitatie SEAP 323795 din 10.04.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

9) Achizitia de consumabile imprimante HP si Lexmark si livrare la sediile registrului comertului

- Anunt de participare 134432 din 30.03.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model contract

8) Achizitia de servicii de paza prin monitorizare si servicii de paza umana

- Invitatie SEAP 322968 din 28.03.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

7) Achizitia de servicii de curatare a birourilor

- Invitatie SEAP 322590 din 22.03.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

6) Achizitia de licente memorii RAM servere

- Invitatie SEAP 322392 din 20.03.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model contract

5) Achizitia de servicii de reparatii si intretinere automobile

- Invitatie SEAP 322389 din 20.03.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model contract

4) Achizitia de servicii de depozitare si gestionare documente si servicii conexe

- Invitatie SEAP 133394 din 28.02.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Model contract

3) Servicii de reparare si intretinere pentru copiatoare, servicii de asistenta tehnica si suport

- Invitatie SEAP 133386 din 28.02.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

2) Achizitia de servicii de introducere a sistemului de plata prin terminal electronic de acceptare a cardurilor la punctul de incasare -EFT - POS (Electronic fund transfer at Point of Sale) si on-line, pentru incasarea taxelor si tarifelor percepute de ONRC prin intermediul cardurilor de debit si a cardurilor de credit

- Invitatie SEAP 319762 din 27.01.2012
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Acord cadru
- Contract subsecvent

1) Achizitia de hartie pentru copiator

- Invitatie SEAP 131975 din 14.12.2011
- Fisa de date
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Clauze contract

SITUATIA ACHIZITIILOR PUBLICE pentru perioada 1 ianuarie 2012 - 16 februarie 2012

 
Achiziții publice
 
 
 
  Consultarea pieței
2018
 
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 7 din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 201720182019
  Achiziții publice ce depășesc pragul valoric de la art. 19 din OUG34/2006, inițiate până la data de 25.05.2016, inclusiv:
20122013201420152016
  Achiziții publice realizate prin procedura simplificată prevăzută la art. 7 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, inițiate după data de 26.05.2016:
2016, 201720182019
  Cumpărări directe:
2012201320142015, 201620172018
  Achiziții publice de servicii prevăzute în anexa nr. 2 la  Legea nr. 98/2016, a căror valoare estimată se situează sub pragul valoric de la art. 7 alin. (1) lit. d) din lege, inițiate după data de 26.05.2016:
2017, 2018, 2019
 
  Anunțuri:
20082009, 2010, 2011
  Documentații 
20082009, 2010, 2011
 
  Anunțuri/Documentații:
2004, 2005, 2006, 2007
 
 
 
 
Vă informăm că serviciul "Verificare disponibilitate și rezervare denumire online" disponibil pe https://portal.onrc.ro va fi suspendat temporar, până la data de 27 mai 2019, în intervalul orar 08:00 - 18:00, în vederea asigurării verificării planurilor de afaceri din programul de stimulare a înființării întreprinderilor mici și mijlocii Start-up Nation 2018. În această perioadă puteți utiliza ca alternativă depunerea, prin portalul ONRC, a formularului online privind verificarea disponibilității și rezervarea denumirii (în acest caz este necesară utilizarea unei semnături electronice). Vă mulțumim pentru înțelegere!