Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

24 Aprilie 2024

portal

portal

 

Important
 
 

 

 

 

sageata

ANUNȚ referitor la modificarea programului de lucru la ghișeu la Biroul teritorial Petroșani

28 martie 2024

Vă informăm că, începând cu data de 01 aprilie 2024, activitatea de lucru cu publicul la ghișeu la nivelul Biroului teritorial Petroșani (Oficiul registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Hunedoara) se desfăşoară o singură dată pe săptămână, respectiv în ziua de luni, în intervalul  10:00 - 14:00.

 

sageata Situaţii statistice martie 2024
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31  martie 2024 … află mai multe

 

sageata

Intrarea în vigoare a Legii nr.265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului

25 noiembrie 2022

Legea nr.265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 750/26.07.2022, intră în vigoare la data de 26.11.2022.
Noua lege realizează simplificarea și digitalizarea în domeniul înregistrării în registrul comerțului, prin reglementarea de noi mecanisme  și  eliminarea de documente și proceduri:

  • Procedură de constituire a societăților și a sucursalelor acestora integral on-line, prin asigurarea logisticii necesare și pentru încheierea actului constitutiv al unei societăți prin mijloace electronice, prin integrarea acestuia în serviciile on-line aferente înregistrării în registrul comerțului, disponibile pe portalul de servicii on-line al ONRC și eliberarea certificatului de înregistrarea în formă electronică;
  • Mecanisme on-line de transmitere a tuturor cererilor și documentelor aferente înregistrării în registrul comerțului;
  • Utilizarea semnăturii electronice calificate și a sigiliului electronic calificat pentru documentele care se transmit prin mijloace electronice, inclusiv pentru certificatul de înregistrare care atestă existența societății, eliberat la înmatricularea societății ori atunci când acesta se preschimbă;
  • Extinderea informațiilor disponibile cu titlu gratuit pe portalul de servicii on-line al ONRC cu informații privind reprezentanții legali, sucursalele deschise în alt stat membru UE, pagina de internet, dacă există;
  • Publicarea anumitor date și acte ale persoanelor fizice și persoanelor juridice înregistrate în registrul comerțului, în mod gratuit, în Buletinul Electronic al Registrului Comerțului, organizat ca platformă electronică centrală prin portalul de servicii online al ONRC;
  • Realizarea serviciului public al controlului de legalitate prealabil înregistrării în registrul comerțului de către registratorul de registrul comerțului, personal de specialitate juridică, pentru care legea asigură garanțiile de securitate juridică a procesului de autorizare a constituirii și înregistrării în registrul comerțului a profesioniștilor;
  • Reglementarea soluționării cererii de înregistrare în registrul comerțului în termen de o zi lucrătoare de la înregistrarea acesteia;
  • Cererea de înregistrare se soluționează numai pe bază de documente scrise, prezența părților în fața registratorului fiind necesară dacă există suspiciuni de fals cu privire la identitatea oricăror persoane a căror identitate este verificată în procedura de înregistrare;
  • Audiența publică se organizează la cererea părții sau a reprezentantului acesteia și se poate acorda un singur termen de amânare pentru soluționarea cererii, de cel mult 15 zile calendaristice;
  • În cazul în care se solicită preschimbarea termenului de soluționare (numai în cazul amânării soluționării), cererea de înregistrare se soluționează într-o zi lucrătoare, fără a se mai acorda un alt termen de amânare;
  • Spațiu electronic aferent utilizatorilor serviciilor on-line prin portalul de servicii on-line al ONRC prin care sunt gestionate documentele aferente înregistrării în registrul comerțului;
  • Eliminarea unor mecanisme de natură să conducă la blocarea procesului de înregistrare în registrul comerțului (ex. cererea de intervenție la cererea de înregistrare în registrul comerțului);
  • Eliminarea specimenului de semnătură pentru persoanele care aveau obligația depunerii acestuia;
  • Eliminarea declarațiilor pentru îndeplinirea calității de asociat/acționar/administrator/director/ cenzor etc.;
  • Eliminarea documentelor ce anterior erau depuse ca anexe la cererea de înregistrare: dovada plății aporturilor la capitalul social; documente ce atestă drepturile de proprietate asupra bunurilor subscrise și vărsate ca aport în natură la momentul constituirii; certificatul ce atestă ipoteci sau alte garanții asupra bunurilor imobile; documente ce atestă tranzacțiile încheiate de fondatori, în numele societății;
  • Eliminarea dovezii privind acceptarea expresă a mandatului de administrator/membru al directoratului de către persoanele care au fost numite prin actul constitutiv și/sau actul modificator al actului constitutiv;
  • Reglementarea unui singur model de declarație-tip pe proprie răspundere cu privire la îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității pentru sediul social/profesional și/sau sedii secundare sau, după caz, la terți; activitățile înscrise în obiectul principal/secundar de activitate vor putea fi desfășurate la sediul social și/sau la sediile secundare și/sau la terți;
  • Rezervarea denumirii firmei se face doar în raport cu firmele cu denumire identică înregistrate, fiind eliminat elementul de similaritate denumire;
  • Dovada privind rezervarea denumirii firmei - obligația de prezentare a dovezii rezervării denumirii firmei este îndeplinită prin grija personalului ORCT, în cazurile în care solicitantul indică, în orice modalitate, numărul de înregistrare a acesteia (ex.: în cuprinsul cererii de înregistrare, al actului constitutiv);
  • Eliminarea emblemei firmei;
  • Transferul competenței de la tribunal la oficiul registrului comerțului în cazul cererilor de fuziune, fuziune transfrontalieră și divizare a societăților, ceea ce conduce la simplificarea formalităților, accelerarea operațiunilor reducerea termenelor și a costurilor;
  • Transferul competenței de la tribunal la oficiul registrului comerțului a unor cazuri de dizolvare a societăților, ceea ce conduce la simplificarea formalităților, accelerarea ieșirii de pe piață a acestora, reducerea termenelor și a costurilor (ex.: nu mai sunt îndeplinite condițiile referitoare la sediul social, ca urmare a expirării duratei actului care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinație de sediu social ori transferului dreptului de folosință sau proprietate asupra spațiului cu destinație de sediu social, a încetat activitatea sau aceasta nu a fost reluată după perioada de inactivitate temporară – 3 ani, în cazul societăților constituite pe perioadă determinată, la expirarea perioadei).

Formatul formularului-tip de act constitutiv, formatul cererii de înregistrare, formatul, elementele de siguranță și structura certificatului de înregistrare, în formă letrică și electronică, modelul declarației-tip pe propria răspundere cu privire la îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității, modelul certificatului constatator privind înregistrarea declarației pe propria răspundere cu privire la îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității și structura identificatorului unic la nivel european-EUID sunt aprobate prin Ordinul ministrului justiției nr. 5307/C/2022, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.1131/24.11.2022.

 

sageata

INFORMARE privind prevederile legale referitoare la depunerea declarației privind beneficiarii reali de către regiile autonome, companiile și societățile naționale și societățile deținute integral sau majoritar de stat

16 septembrie 2022

Regiile autonome, companiile și societățile naționale și societățile deținute integral sau majoritar de stat au obligația de a depune la înmatriculare și ori de câte ori intervine o modificare o declarație privind beneficiarul real al persoanei juridice, în vederea înregistrării în Registrul beneficiarilor reali al societăților, potrivit art. II din Ordonanța de urgență a Guvernului României nr. 123/14.09.2022 privind modificarea Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 906/14.IX.2022).

Conform dispozițiilor art. III din același act normativ, regiile autonome, companiile și societățile naționale și societățile deținute integral sau majoritar de stat, înmatriculate anterior intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență, depun o declarație privind beneficiarul real al persoanei juridice, în vederea înregistrării în Registrul beneficiarilor reali al societăților, în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență (14.09.2022).

* Ordonanța de urgență a Guvernului României nr. 123/14.09.2022 privind modificarea Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial al României, nr. 906/14.IX.2022, Partea I)

 

sageata

Anunț referitor la depunerea declarației privind beneficiarii reali

20 iulie 2022 

Vă reamintim că persoanele juridice supuse obligației de înregistrare în registrul comerțului, care au în structura acționariatului entități înmatriculate/înregistrate și/sau care au sediul fiscal în jurisdicții necooperante din punct de vedere fiscal și/sau în jurisdicții cu grad înalt de risc de spălare a banilor și/sau de finanțare a terorismului și/sau în jurisdicții aflate sub monitorizarea organismelor internaționale relevante, pentru risc de spălare a banilor/finanțare a terorismului, au obligația depunerii anuale a declarație privind beneficiarul real al persoanei juridice, în vederea înregistrării în Registrul beneficiarilor reali al societăților, în termen de 15 zile de la aprobarea situațiilor financiare anuale1.

1Termenul de depunere a declarației privind beneficiarul real, prevăzut la art. 56 alin. (13)  (Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, modificată și completată prin Legea nr. 315/2021), a fost de 90 de zile de la încetarea stării de alertă pe teritoriul României și s-a împlinit la data de 7 iunie 2022.

Potrivit art. 56 alin. (8) din Legea nr. 129/2019, modificată și completată prin Legea nr. 315/2021, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor asigură publicarea pe pagina sa de internet a listelor actualizate ale jurisdicțiilor prevăzute la alin. (13), elaborate de organismele internaționale abilitate - http://www.onpcsb.ro/link-uri-utile-onpcsb.

 

sageata

INFORMARE referitoare la depunerea anuală a declarației privind beneficiarii reali

12 aprilie 2022 

Ca urmare a modificării Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanțării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, prin Legea nr. 315/2021:

  • persoanele juridice supuse obligației de înregistrare în registrul comerțului NU mai au obligația depunerii anuale a  declarației privind beneficiarii reali*;
  • au obligația depunerii anuale a declarației privind beneficiarii reali, DOAR persoanele juridice supuse obligației de înregistrare în registrul comerțului care au în structura acționariatului entități înmatriculate/înregistrate și/sau care au sediul fiscal în jurisdicții necooperante din punct de vedere fiscal și/sau în jurisdicții cu grad înalt de risc de spălare a banilor și/sau finanțare a terorismului și/sau în jurisdicții aflate sub monitorizarea organismelor internaționale relevante pentru risc de spălare a banilor/finanțare a terorismului*.

Potrivit art. 56 alin. (8) din Legea nr. 129/2019, modificată și completată prin Legea nr. 315/2021, Oficiul asigură publicarea pe pagina sa de internet a listelor actualizate ale jurisdicțiilor prevăzute la alin. (13), elaborate de organismele internaționale abilitate - http://www.onpcsb.ro/link-uri-utile-onpcsb.

* Conform art. 56 alin. (1) și alin. (13) din Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, modificată și completată prin Legea nr. 315/2021.

 

Arhivă: 2024 ,2023202220212020, 2019

Facilități
 
 
sageata Întreprinzători debutanți
Se acordă persoanelor care nu au mai fost asociați sau acționari într-o întreprindere constituită în Spatiul Economic European și debutează în afaceri ...  află mai multe
sageata Studenți
Facilități acordate studenților care doresc să înființeze o afacere proprie potrivit HG nr. 166/2003. Potrivit prevederilor HG nr. 166/2003, studenții ... află mai multe

 

Comunicate/informări de presă 2017

 

15 decembrie 2017
Situaţii statistice la 30 noiembrie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 30 noiembrie 2017. Conform datelor ONRC, în perioada 01 ianuarie – 30 noiembrie 2017, numărul profesioniştilor activi din punct de vedere juridic a crescut cu 5,61% comparativ cu perioada similară a anului trecut, cea mai mare creştere procentuală înregistrându-se în judeţele Ilfov (+ 11,90%), Cluj (+ 9,37%) şi Dâmboviţa (+ 8,18%) … află mai multe

 

21 noiembrie 2017
Situaţii statistice la 31 octombrie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 octombrie 2017. Conform datelor ONRC, în perioada 01.01.2017 – 31.10.2017, numărul înmatriculărilor a crescut cu 31,37% comparativ cu perioada similară a anului 2016 … află mai multe

 

23 octombrie 2017
Situaţii statistice la 30 septembrie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 30 septembrie 2017. În perioada 01 ianuarie 2017 – 30 septembrie 2017, numărul firmelor dizolvate din registrul comerţului a scăzut cu 12,24% comparativ cu perioada similară a anului 2016 … află mai multe

 

20 septembrie 2017
Situaţii statistice la 31 august 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 august 2017. În primele opt luni ale anului 2017, numărul firmelor radiate din registrul comerţului a scăzut cu 32,59% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2016, în timp ce numărul profesioniştilor înmatriculaţi a crescut cu 34,22% … află mai multe

 

10 august 2017
Situaţii statistice la 31 iulie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 iulie 2017. În perioada 01.01.2017 – 31.07.2017, numărul firmelor suspendate din registrul comerţului a scăzut cu 17,36% comparativ cu perioada similară a anului trecut, cea mai mare scădere procentuală înregistrându-se în judeţele Constanţa (- 50,00%) şi Brăila (- 39,20%), precum şi în municipiul Bucureşti (- 37,45%) … află mai multe

 

19 iulie 2017
Situaţii statistice la 30 iunie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 30 iunie 2017. În primele şase luni ale anului 2017 a crescut numărul de înmatriculări cu 31,23% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, în perioada 01 ianuarie – 30 iunie 2017 s-au înregistrat 79.251 înmatriculări faţă de 60.389 înregistrate în perioada 01 ianuarie – 30 iunie 2016 … află mai multe

 

07 iulie 2017
Profesioniştii vor avea un identificator unic la nivel european - EUID
Profesioniştilor care se vor înmatricula în registrul comerțului după data de 07 iulie 2017 li se va aloca un identificator unic la nivel european (EUID) prin Sistemul Informatic Integrat al Oficiului Național al Registrului Comerțului, care va fi evidențiat în cuprinsul certificatului de înregistrare emis de oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale. … află mai multe
  ReadSpeaker   

 

16 iunie 2017
Situaţii statistice la 31 mai 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 mai 2017. În perioada 01.01.2017 – 31.05.2017, numărul firmelor radiate din registrul comerţului a scăzut cu 39,05% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce numărul profesioniştilor activi din punct de vedere juridic a crescut cu 4,10%. Judeţele în care s-a înregistrat cea mai mare scădere procentuală a radierilor au fost: Covasna (-54,62%), Prahova (- 51,05%) şi Neamţ (- 49,32%) … află mai multe

 

06 iunie 2017
Registrul Comerţului eliberează certificate constatatoare pentru Programul «Start-up Nation - Romania»
Având în vedere dispozițiile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 10/2017 pentru stimularea înființării de noi întreprinderi mici și mijlocii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 112/2017, vă informăm că atât Oficiul Național al Registrului Comerțului, cât și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale eliberează solicitanților certificate constatatoare despre datele înregistrate în registrul comerțului necesare pentru Programul pentru stimularea înfiinţării de întreprinderi mici şi mijlocii «Start-up Nation - Romania»… află mai multe 
  ReadSpeaker  

 

24 mai 2017
Situaţii statistice la 30 aprilie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 30 aprilie 2017. În primele patru luni ale anului 2017, numărul firmelor dizolvate a scăzut cu 40,93% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce numărul profesioniştilor înmatriculați în această perioadă a crescut cu 6,43% comparativ cu 01.01.2016 – 30.04.2016… află mai multe

 

17 mai 2017
BVB, ONRC și PRIME TRANSACTION demarează un proiect pilot pentru stimularea mediului antreprenorial
Bursa de Valori București (BVB) împreună cu Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) și compania de brokeraj Prime Transaction au demarat miercuri, 17 mai 2017, un proiect pilot ce dorește să aducă mai aproape antreprenorii români de oportunitățile din piața de capital.” …

 

02 mai 2017
Situaţii statistice la 31 martie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 martie 2017. În perioada 01.01.2017 -31.03.2017, au fost înregistrate în registrul comerţului 32.335 de înmatriculări, din care 15,073 doar în luna martie 2017 … află mai multe

 

22 martie 2017
Situaţii statistice la 28 februarie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 28 februarie 2017. În primele două luni ale anului 2017, numărul total al profesioniştilor activi din punct de vedere juridic a crescut cu 2,59% faţă de perioada similară a anului trecut, de la 1.167.073 la 1.197.354. Cei mai mulţi profesionişti activi sunt în Bucureşti (220.658 din care 27.560 de persoane fizice autorizate şi 193.098 de persoane juridice), Cluj (61.512 din care 16.871 de persoane fizice autorizate şi 44.641 de persoane juridice) şi Timiş (49.832 din care 12.103 persoane fizice autorizate şi 37.729 de persoane juridice) … află mai multe

 

28 februarie 2017
Situaţii statistice la 31 ianuarie 2017
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 ianuarie 2017. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul dizolvărilor a scăzut cu 53,82%, cea mai mare scădere procentuală înregistrându-se în judeţul Mehedinţi (-84,00%). În luna ianuarie 2017, s-a  înregistrat, de asemene, o scădere şi în cazul radierilor cu 58,32% faţă de perioada similară a anului 2016 … află mai multe

 

01 februarie 2017
Situaţii statistice la 31 decembrie 2016
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului a publicat situaţiile statistice, întocmite după criterii de interes public, în baza datelor din registrul comerţului central computerizat la data de 31 decembrie 2016. Anul trecut numărul suspendărilor a scăzut cu 10,06% faţă de 2015, în top 3 aflându-se judeţele Suceava (- 36,45%), Vrancea (- 35,14%) şi Bacău (- 32,24%) … află mai multe

 

31 ianuarie 2017
Începând cu data de 1 februarie 2017, ca urmare a intrării în vigoare a Legii nr. 1/2017 privind eliminarea unor taxe şi tarife, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, la registrul comerţului nu se vor mai percepe următoarele:

1. Taxe pentru operațiunile de înregistrare în registrul comerțului ... află mai multe  ReadSpeaker

 

09 ianuarie 2017
Noutăţi legislative privind înregistrarea şi funcţionarea PFA şi II
Începând cu data de 16.01.2017, ca urmare a intrării în vigoare a Legii nr. 182/2016 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, se modifică modul de înregistrare şi de funcţionare a persoanelor fizice autorizate (PFA), întreprinderilor individuale (II) şi întreprinderilor familiale (IF).  ReadSpeaker

 

 

 

Relaţii cu publicul
Contact ONRC – sediul central
Contacte oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale
E-mail: onrc@onrc.ro
 
Recom online
Tel.: +40213160817 /18/24 interior 206, 207
E-mail: recom@onrc.ro
 
InfoCert
E-mail: infocert@onrc.ro
 
Mass - Media
E-mail: presa@onrc.ro
 
 
 
OUG nr. 41/2016
nou
 
 
privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată, cu modificări, prin Legea nr 179/2017
- adresa de e-mail pentru primire în format electronic a copiei după cartea de identitate: carteidentitate@onrc.ro
- adrese de e-mail pentru comunicare documente de la alte instituții conform art. 21 alin.2 din OUG nr. 41/2016:
 
Materiale informative SGG
 
 
Informații privind prelungirea procedurii de selecție a ONG-urilor în vederea constituirii consorțiului de organizații neguvernamentale cu rol consultativ pentru activitățile Comitetului pentru e-guvernare și reducerea birocrației.
- Anunțul privind prelungirea perioadei de selecție
- Procedura de selecție

 
În vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale, contribuabilii pot consulta materialele informative elaborate de ANAF, accessând adresa de Internet:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/asistenta_
contribuabili/servicii_oferite_contribuabililor/
ghiduri_curente
 
Jurisdicții necooperante cu risc de spălare
a banilor și/sau de finanțare a terorismului
 
 
 
Informații privind întreprinderile conform Regulamentul (UE) 2018/1724 al Parlamentului European și al Consiliului din 2 octombrie 2018 privind înființarea unui portal digital unic pentru a oferi acces la informații, la proceduri și la servicii de asistență și de soluționare a problemelor - Single Digital Gateway
 
Nomenclator CAEN
 
 

CAEN (Clasificarea activităților din economia națională) - reprezintă acronimul utilizat pentru a desemna clasificarea statistică națională a activităților economice din România. 

sageata  Nomenclator CAEN
 
Conturi IBAN
 
 

Tariful legal poate fi achitat în numerar sau cu card bancar la casieriile ORC, precum şi cu
mandat poştal, ordin de plată ... detalii 
 
Contacte autorități publice competente
potrivit art. 123 din Legea nr. 265/2022
 
 
Autorități publice competente privind conformitatea celor declarate potrivit art. 123 din Legea nr. 265/2022 ... află mai multe
 
Certificare SR EN ISO 9001:2015
 
 
 
Egalitate de gen în antreprenoriat
 
 
 
sageata  portal.onrc.ro   sageata  anaf.ro
sageata  bpi.ro    sageata  monitoruloficial.ro
sageata  portal.just.ro    sageata  Imm.gov.ro
sageata  just.ro    sageata  unbr.ro
sageata  legislatie.just.ro   sageata  uniuneanotarilor.ro
sageata  e-justice.europa.eu    sageata  unpir.ro
sageata  Guv.ro   sageata  ec.europa.eu
     
SOLVIT     
     
Tu Poti Face Lumina
Vă informăm că, în perioada 22 - 26.04.2024, în cadrul Biroului Teritorial Dej, organizat în județul Cluj, nu se vor desfășura activități de lucru cu publicul. Pentru depunerea documentelor și a cererilor de înregistrare în registrul comerțului vă puteți adresa ORCT Cluj. E-mail:orccj@cj.onrc.ro Tel.: 0264433700; 0264433066 Fax: 0264432800      ***      Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.