Tipărire

 

  

Documentele necesare pentru înregistrarea menţiunilor privind radierea urmare constatării dizolvării a SNC, SCS, SRL, SA şi SCA (art. 227 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 31/1990, republicată

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Etapa I

  1. Cererea de înregistrare (original) - formular;
  2. Hotărârea instanţei de constatare a dizolvării de drept (original);
  3. Dacă este cazul, dovada privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original) - detalii;

Etapa a-II-a - detalii

  În condițiile art. 237 din Legea nr. 31/1990  - detalii;

  În condițiile art. 260 din Legea nr. 31/1990  - detalii;

  1. Cererea de înregistrare (original) - formular;
  2. Actul de numire a lichidatorului (hotărârea AGA sau hotărârea judecătorească definitivă, când lichidatorul a fost numit de instanţa judecătorească);
  3. Specimenul de semnătură a lichidatorului (original) - detalii;
    NOTA: Specimenul de semnătură a lichidatorului poate fi depus și ulterior numirii - Depunere specimen de semnătură
  4. Autorizaţia eliberată de UNPIR şi, după caz, actul de identitate a lichidatorului (copie certificată de parte);
  5. Dacă  este cazul:
    • datele de identificare pentru lichidatorul persoană juridică (copie certificată de parte);
    • dovada privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original).
  6. Dovezile privind plata tarifului legal - detalii:

Etapa III

  1. Cererea de depunere şi/sau menţionare acte (original) - formular;
  2. Situaţia financiară finală de lichidare şi repartizare a activului societății, certificată de către persoanele autorizate, potrivit legii (copie) - detalii;
  3. După caz, raportul cenzorilor sau raportul auditorilor financiari (original);
  4. Dacă este cazul, darea de seamă asupra gestiunii administratorilor, respectiv a directoratului, dacă unul sau mulţi administratori din SA şi SCA au fost numiţi lichidatori (original) - detalii;
  5. Dovezile privind plata tarifului legal - detalii:

Etapa IV - Radierea

  La cererea persoanei interesate:

  La cererea lichidatorului - detalii;

  1. Cererea de radiere (original) - formular;
  2. Dovada publicării situaţiei financiare de lichidare şi repartizare a activelor, aprobată de asociaţi/acționari, efectuată de către ORCT, din oficiu;
  3. Raportul lichidatorilor (original);
  4. Dacă este cazul:
    • hotărârea judecătorească de închidere a procedurii insolvenţei sau falimentului şi de dispunere a radierii; 
    • dovada privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale (original);
    • dovada privind plata tarifului poştal, în original sau în copie certificată - detalii.

 

Notă

 

 

Prezentul fluturaş constituie un ghid general pentru informarea profesioniştilor în legătură cu obligaţiile ce le revin pentru îndeplinirea formalităţilor legale, în vederea efectuării înregistrărilor în registrul comerţului.